  • 11. Data: 2015-09-22 19:10:08
    Temat: Re: Lokata Liderzy Technologii
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 56016d4c$0$19932$6...@n...neostrada.pl

    > No wiesz, cos za cos, 6% to moze nie jest tak duzo w porownaniu do 4%, ale teraz i
    3% trudno.

    Mille daje 3%, ŚwiniaO daje 2.8%, limitowane ;) dają do 4%...
    [ja dorzucam wisienki w razie czego]

    > To jest inwestycja dla tych, co moga zablokowac pieniadze na 3 lata.

    ZUS blokuje na dłużej.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2015-09-25 12:38:55
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 22 Sep 2015 18:27:46 +0200, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    wrote:

    >Zakładamy możliwości, dla każdej firmy:
    >- spadek >= 5%, P=0.25
    >- spadek < 5%, P=0.25
    >- brak spadku, P=0.5
    wg mnie w opisie nie jest podane że spadek ma być większy równy 5%
    tylko ma być dokładnie 5%. Nie 5.01%, nie 5.0001% ale dokładnie 5% :)

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 13. Data: 2015-09-25 13:43:29
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Fri, 25 Sep 2015 12:38:55 +0200, WAM napisał(a):

    > wg mnie w opisie nie jest podane że spadek ma być większy równy 5%
    > tylko ma być dokładnie 5%. Nie 5.01%, nie 5.0001% ale dokładnie 5% :)

    Ja też tak to rozumiem!
    Ale wiadomo, że ryby najlepiej łowi się w mętnej wodzie :)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 14. Data: 2015-09-25 14:36:04
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    WAM <n...@n...nopl.pl> writes:

    > wg mnie w opisie nie jest podane że spadek ma być większy równy 5%
    > tylko ma być dokładnie 5%. Nie 5.01%, nie 5.0001% ale dokładnie 5% :)

    Szczerze mówiąc, to samo przyszło mi do głowy, ale myślałem że to tylko
    ja tak mam i że nie warto tego przypadku rozpatrywać.
    --
    Krzysztof Hałasa