  • 1. Data: 2003-02-03 17:47:43
    Temat: widzieliście to ?
    Od: "Viacomp" <s...@m...stop.pl>

    http://www.pekao.co.il/

  • 2. Data: 2003-02-03 20:55:58
    Temat: Re: widzieliście to ?
    Od: "Wojciech Apel" <wojtek@nospaamm..sikornik.gliwice.pl>

    > http://www.pekao.co.il/

    Oddzial PeKaO w Tel-Awiwie istnieje bodaj od 1936 r. Po 1967 pełnił
    nieformalną funkcję polskiej ambasady w Izraelu. A teraz się pewnie swojego
    www dorobili :-)

    W.

  • 3. Data: 2003-02-04 21:26:23
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Apel" <wojtek@nospaamm..sikornik.gliwice.pl> napisał w
    wiadomości news:b1mogh$8oh$1@shilo.silesia.pik-net.pl...

    > Oddzial PeKaO w Tel-Awiwie istnieje bodaj od 1936 r. Po 1967 pełnił
    > nieformalną funkcję polskiej ambasady w Izraelu. A teraz się pewnie
    swojego
    > www dorobili :-)

    Czy przypadkiem Pekao nie zaczelo kilka lat temu likwidacji/sprzedazy swoich
    zagranicznych oddzialow/placowek ?

    Karol

  • 4. Data: 2003-02-04 21:33:47
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Czy przypadkiem Pekao nie zaczelo kilka lat temu likwidacji/sprzedazy
    swoich
    > zagranicznych oddzialow/placowek ?

    Chyba kiedyś mnie też się coś obiło o uszy na temat likwidacji tych
    oddziałów i myślałem, że już dawno ich nie ma.

    BTW - jeśli istnieją to ciekawe czy może z nich być jakiś pożytek
    np. w postaci tanich przelewów, czy też niewiele z tego wynika.

    Pix

  • 5. Data: 2003-02-04 21:43:47
    Od: "RS" <s...@p...onet.pl>

    ciekawsze jest to stare logo tego banku? chyba było ładniejsze niż ten
    dzisiejszy pingwin -:(

    a z drugiej strony jeżeli to nawet jest coś związane z pekao to strona jest
    zwyczajnie żałosna - te under construction - to iście wyjęta ze stron
    republiki onetu

    ..:: RS ::..
    -------------------

  • 6. Data: 2003-02-04 22:21:30
    Od: g...@l...mm.pl (Grzegorz Dabrowski)

    Karol napisal:
    > Czy przypadkiem Pekao nie zaczelo kilka lat temu likwidacji/sprzedazy swoich
    > zagranicznych oddzialow/placowek ?

    http://www.reuters.pl/news/toprint.jsp?id=456549

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 7. Data: 2003-02-11 13:13:36
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Zimową porą dnia czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Wojciech pisze:

    > Oddzial PeKaO w Tel-Awiwie istnieje bodaj od 1936 r. Po 1967 pełnił
    > nieformalną funkcję polskiej ambasady w Izraelu. A teraz się pewnie swojego
    > www dorobili :-)

    Zabawne. Ciągle marzyłem o ciepłych (polska zima - brrr) krajach
    a tu proszę jakie proste rozwiązanie
    - zatrudnić się w Oddziale PEKAO w Tel-Awiwie.
    --
    mj