  • 1. Data: 2003-02-03 17:31:15
    Temat: Księgowanie przelewów przychodzących w ING BSK
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@m...oliwa.gda.osk.pl>

    Tak się akurat złożyło, że musiałem potrzebowałem uzupełnić stan swojego
    konta w ING BSK. Wczoraj z wieczora zleciłem zatem przez internet dwa
    przelewy: jeden z mBanku do BSK i drugi z LGPetro do BSK. Obydwa wyszły
    sobie skoro świt pierwszą sesją. O 18.30 ani widu ani słychu po tychże
    przelewach w BSK. Zaginiony w akcji, czy ING się cofnął do epoki, kiedy
    przelew szedł kilka dni. Zaobserwował ktoś podobne zjawisko?

    RJCz

  • 2. Data: 2003-02-03 20:27:20
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Rafał J. Czekała" <r...@m...oliwa.gda.osk.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przelewach w BSK. Zaginiony w akcji, czy ING się cofnął do epoki, kiedy
    > przelew szedł kilka dni. Zaobserwował ktoś podobne zjawisko?

    BSK nie obsługuje 3 sesji. One będą widoczne jutro jako "wczorajsze" czyli
    dzisiejsze.
    Tak jest od jakiegoś czasu.

  • 3. Data: 2003-02-03 20:40:11
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@m...oliwa.gda.osk.pl>

    "berdycz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > "Rafał J. Czekała" <r...@m...oliwa.gda.osk.pl> napisał w wiadomości
    >
    > BSK nie obsługuje 3 sesji. One będą widoczne jutro jako "wczorajsze" czyli
    dzisiejsze.
    > Tak jest od jakiegoś czasu.

    Wiem wiem... Ale tym razem chodzi o przelewy, które na pewno poszły Pierwszą
    Sesją.
    Notabene pierwszy z nich został w ING zaksięgowany po 19.30, zaś drugi po
    20.15 (godziny, kiedy logowałem się do BSKOnLine). Przed 19.00 ich jeszcze
    nie było :> Ktoś robił w Śląskim nadgodziny :> ?

    RJCz

  • 4. Data: 2003-02-03 21:38:25
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > Notabene pierwszy z nich został w ING zaksięgowany po 19.30, zaś drugi po
    > 20.15 (godziny, kiedy logowałem się do BSKOnLine). Przed 19.00 ich jeszcze
    > nie było :> Ktoś robił w Śląskim nadgodziny :> ?

    POTWIERDZAM
    Przed chwilą sprawdziłem u siebie i zlecony wczoraj z mbank na dzisiaj "skoro świt"
    już dotarł do ING, a jak pisałem wcześniejszy
    post na pewno go nie było

  • 5. Data: 2003-02-04 08:23:29
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Rafał J. Czekała" <r...@m...oliwa.gda.osk.pl> napisał w
    wiadomości news:b1mk68$4ph$1@news.onet.pl...
> [...]
    > 20.15 (godziny, kiedy logowałem się do BSKOnLine). Przed 19.00 ich jeszcze
    > nie było :> Ktoś robił w Śląskim nadgodziny :> ?

    mialem to juz wielokrotnie. ING juz tak zszedl na psy ze wszystkie przelewy
    przychodzace ksieguje bardzo pozno - czesto po 20 i pozniej. Mysle ze chca w
    ten sposob uniknac tego zeby klienci zdazyli przelac srodki na OKO czy TPO
    (do 19) wiec ksieguja je po 19. Ten bank juz tak zdolowal swoja oferte ze
    dla mnie to na liscie bankow ostatni ze wszystkich pod wzgledem oferty ROR.
    Caly czas jestem w trakcie zamykania tam konta. Na szczescie pensje juz
    przelewam gdzie indziej i nie zastanawiam sie o 16 czy dzisiaj bedzie czy
    nie :-)

    D.

  • 6. Data: 2003-02-04 10:18:30
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Rafał J. Czekała wrote:
> [...]
    > przelewy: jeden z mBanku do BSK i drugi z LGPetro do BSK. Obydwa wyszły
    > sobie skoro świt pierwszą sesją. O 18.30 ani widu ani słychu po tychże
    [...]

    Dokładnie to samo. mBank -> BSK
    KJ

  • 7. Data: 2003-02-04 12:47:13
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

> [...]
    > przelewach w BSK. Zaginiony w akcji, czy ING się cofnął do epoki, kiedy
    > przelew szedł kilka dni. Zaobserwował ktoś podobne zjawisko?

    Widocznie masz pecha do tego banku wiec nie pozostaje nic innego niz
    zamkniecie tam konta.
    Ja chyba znajduje sie wsrod klientow uprzywilejowanych bo moje przelewy
    skladane
    w mBanku kolo 8 rano (wiec 2 sesja) dochodzily do ING na ok. 14-16 godzine

    Piotr

  • 8. Data: 2003-02-04 13:09:16
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    PiotR wrote:
    [...]

> [...]
    > skladane
    > w mBanku kolo 8 rano (wiec 2 sesja) dochodzily do ING na ok. 14-16 godzine
    Bo tak było. Ale czy zleceałeś przelew wczoraj ?

    KJ

  • 9. Data: 2003-02-04 14:46:38
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    > Bo tak było. Ale czy zleceałeś przelew wczoraj ?

    nie mowie o dniu wczorajszym
    przelewy takie wykonuje co miesiac (ostatni ok 20 stycznia)

  • 10. Data: 2003-02-05 08:13:57
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Użytkownik "PiotR" <p...@p...com> napisał w wiadomości

    > godzine
    > >

    > nie mowie o dniu wczorajszym
    > przelewy takie wykonuje co miesiac (ostatni ok 20 stycznia)

    zmiany nastapily chyba 26-27 w czasie wymiany oprogramowania. Jak zwykle
    wszelkie zmiany w ING koncza sie ograniczeniem funkcjonalnosci i mozliwosci
    systemu. Pod wzgledem ksiegowania Eliksiru dla standardowego konta za 7zl
    jest to najgorszy bank - nie wysyla przelewow po 8 a przychodzace ksieguje
    po 20. Za 7zl mozna znalezc z tuzin kont dajacych papierowe wyciagi, dostep
    przez siec i bezplatne przelewy i ksiegujacych sesje na biezaco. Nie chce
    byc czarnym prorokiem dla ING ale w bankowosci detalicznej bank ten straci
    na pewno wielu klientow podczas gdy wiele bankow tych klientow zyska. No
    moze nie straci - wielu zamieni konto na Taryfe 0 i bedzie martwymi duszami
    w ING.

    D.