Finanse

Finanse - porady

1. Data: 2003-02-03 17:31:15
Temat:Księgowanie przelewów przychodzących w ING BSK
Od:"Rafał J. Czekała" <r...@m...oliwa.gda.osk.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak się akurat złożyło, że musiałem potrzebowałem uzupełnić stan swojego
konta w ING BSK. Wczoraj z wieczora zleciłem zatem przez internet dwa
przelewy: jeden z mBanku do BSK i drugi z LGPetro do BSK. Obydwa wyszły
sobie skoro świt pierwszą sesją. O 18.30 ani widu ani słychu po tychże
przelewach w BSK. Zaginiony w akcji, czy ING się cofnął do epoki, kiedy
przelew szedł kilka dni. Zaobserwował ktoś podobne zjawisko?

RJCz

2. Data: 2003-02-03 20:27:20
Od:"berdycz" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał J. Czekała" <r...@m...oliwa.gda.osk.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przelewach w BSK. Zaginiony w akcji, czy ING się cofnął do epoki, kiedy
> przelew szedł kilka dni. Zaobserwował ktoś podobne zjawisko?

BSK nie obsługuje 3 sesji. One będą widoczne jutro jako "wczorajsze" czyli
dzisiejsze.
Tak jest od jakiegoś czasu.

3. Data: 2003-02-03 20:40:11
Od:"Rafał J. Czekała" <r...@m...oliwa.gda.osk.pl> szukaj wiadomości tego autora

"berdycz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

> "Rafał J. Czekała" <r...@m...oliwa.gda.osk.pl> napisał w wiadomości
>
> BSK nie obsługuje 3 sesji. One będą widoczne jutro jako "wczorajsze" czyli
dzisiejsze.
> Tak jest od jakiegoś czasu.

Wiem wiem... Ale tym razem chodzi o przelewy, które na pewno poszły Pierwszą
Sesją.
Notabene pierwszy z nich został w ING zaksięgowany po 19.30, zaś drugi po
20.15 (godziny, kiedy logowałem się do BSKOnLine). Przed 19.00 ich jeszcze
nie było :> Ktoś robił w Śląskim nadgodziny :> ?

RJCz

4. Data: 2003-02-03 21:38:25
Od:"berdycz" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Notabene pierwszy z nich został w ING zaksięgowany po 19.30, zaś drugi po
> 20.15 (godziny, kiedy logowałem się do BSKOnLine). Przed 19.00 ich jeszcze
> nie było :> Ktoś robił w Śląskim nadgodziny :> ?

POTWIERDZAM
Przed chwilą sprawdziłem u siebie i zlecony wczoraj z mbank na dzisiaj "skoro świt"
już dotarł do ING, a jak pisałem wcześniejszy
post na pewno go nie było

5. Data: 2003-02-04 08:23:29
Od:"Dave" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał J. Czekała" <r...@m...oliwa.gda.osk.pl> napisał w
wiadomości news:b1mk68$4ph$1@news.onet.pl...
> [...]
> 20.15 (godziny, kiedy logowałem się do BSKOnLine). Przed 19.00 ich jeszcze
> nie było :> Ktoś robił w Śląskim nadgodziny :> ?

mialem to juz wielokrotnie. ING juz tak zszedl na psy ze wszystkie przelewy
przychodzace ksieguje bardzo pozno - czesto po 20 i pozniej. Mysle ze chca w
ten sposob uniknac tego zeby klienci zdazyli przelac srodki na OKO czy TPO
(do 19) wiec ksieguja je po 19. Ten bank juz tak zdolowal swoja oferte ze
dla mnie to na liscie bankow ostatni ze wszystkich pod wzgledem oferty ROR.
Caly czas jestem w trakcie zamykania tam konta. Na szczescie pensje juz
przelewam gdzie indziej i nie zastanawiam sie o 16 czy dzisiaj bedzie czy
nie :-)

D.

6. Data: 2003-02-04 10:18:30
Od:Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafał J. Czekała wrote:
> [...]
> przelewy: jeden z mBanku do BSK i drugi z LGPetro do BSK. Obydwa wyszły
> sobie skoro świt pierwszą sesją. O 18.30 ani widu ani słychu po tychże
[...]

Dokładnie to samo. mBank -> BSK
KJ

7. Data: 2003-02-04 12:47:13
Od:"PiotR" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przelewach w BSK. Zaginiony w akcji, czy ING się cofnął do epoki, kiedy
> przelew szedł kilka dni. Zaobserwował ktoś podobne zjawisko?

Widocznie masz pecha do tego banku wiec nie pozostaje nic innego niz
zamkniecie tam konta.
Ja chyba znajduje sie wsrod klientow uprzywilejowanych bo moje przelewy
skladane
w mBanku kolo 8 rano (wiec 2 sesja) dochodzily do ING na ok. 14-16 godzine

Piotr

8. Data: 2003-02-04 13:09:16
Od:Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

PiotR wrote:
[...]

> [...]
> skladane
> w mBanku kolo 8 rano (wiec 2 sesja) dochodzily do ING na ok. 14-16 godzine
Bo tak było. Ale czy zleceałeś przelew wczoraj ?

KJ

9. Data: 2003-02-04 14:46:38
Od:"PiotR" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Bo tak było. Ale czy zleceałeś przelew wczoraj ?

nie mowie o dniu wczorajszym
przelewy takie wykonuje co miesiac (ostatni ok 20 stycznia)

10. Data: 2003-02-05 08:13:57
Od:"Dave" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PiotR" <p...@p...com> napisał w wiadomości

> godzine
> >

> nie mowie o dniu wczorajszym
> przelewy takie wykonuje co miesiac (ostatni ok 20 stycznia)

zmiany nastapily chyba 26-27 w czasie wymiany oprogramowania. Jak zwykle
wszelkie zmiany w ING koncza sie ograniczeniem funkcjonalnosci i mozliwosci
systemu. Pod wzgledem ksiegowania Eliksiru dla standardowego konta za 7zl
jest to najgorszy bank - nie wysyla przelewow po 8 a przychodzace ksieguje
po 20. Za 7zl mozna znalezc z tuzin kont dajacych papierowe wyciagi, dostep
przez siec i bezplatne przelewy i ksiegujacych sesje na biezaco. Nie chce
byc czarnym prorokiem dla ING ale w bankowosci detalicznej bank ten straci
na pewno wielu klientow podczas gdy wiele bankow tych klientow zyska. No
moze nie straci - wielu zamieni konto na Taryfe 0 i bedzie martwymi duszami
w ING.

D.