  • 1. Data: 2002-04-04 04:17:15
    Temat: Lodz-Olsztyn
    Od: "Mateusz Muun" <m...@m...net>

    "Chcac zaplacic rachunek telefoniczny wpisuje numer konta Banku Handlowego w
    Lodzi a pojawia mi sie konto Banku Handlowego w Olsztynie, gdzie trafia moje
    pieniadze?

    Klienci wplacajacy pieniadze na konto TP.SA. na odzial Banku Handlowego w
    Lodzi, chwilowo beda otrzymywali informacje ze odbiorca jest Bank Handlowy w
    Olsztynie, jednak pieniadze trafia do wlasciwego Banku "

    Cytat za http://info.mbank.com.pl/faq4.html#10a

    Dobre :)

  • 2. Data: 2002-04-04 06:02:33
    Temat: Re: Lodz-Olsztyn
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

    Użytkownik "Mateusz Muun" <m...@m...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > Lodzi a pojawia mi sie konto Banku Handlowego w Olsztynie, gdzie trafia

    W Olsztynie znajduje sie Centrum Rozliczeniowe. Wazne ze pieniadze trafiaja
    do B. Handlowego. Czy on jest w Lodzi, Olsztynie czy Lomzy co za roznica ?

    AO