  • Data: 2003-02-11 09:15:29
    Temat: Likwidacja oddziału Citi od 2003-03-01.
    Od: s...@w...pl (SPQR) szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Kilka dni temu dostałem list z Citi, że w związku z ułatwieniem dostępu,
    reorganizacją, oraz wszelkimi możliwymi korzyściami dla mnie nastąpi
    likwidacja oddziału, oczywiście mogę sobie wszystko załatwić telefonicznie ,
    internetowo lub w oddziale który mnie przejmie.

    Czy ktoś z szanownych grupowiczów dostał również info o zamykaniu placówek
    tego banku?

    SPQR