  • 11. Data: 2003-06-07 19:33:47
    Temat: Re: [LUKAS] zastrzeganie kart
    Od: "valet" <v...@w...pl>

    > ..a i jeszcze jedno, pamietaj,że po wakacjach wchodzi > Ustawa o
    Instrumentach Elektronicznych.

    Hehehehehe ...... taaaak i o Perkusyjnych zapewne też ? :D

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 12. Data: 2003-06-07 20:40:24
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Don Don" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Mam propozycję: ZMIEŃ BANK.

    O, bardzo konkretny argument w dyskusji. Temu panu już dziękujemy.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 13. Data: 2003-06-08 00:59:45
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Don " <d...@g...pl> writes:

    > Wiadomo, że zapis taki jest stworzony dla bezpieczeństwa banku,
    > np. w razie awarii.
    > Przecież jak zadzwonisz to karta jest blokowana max. w ciągu
    > paru minut, nawet jak bank nie ma własnego Centrum.

    A to moze klienta wina, ze w banku jest awaria? O to to klient moze miec
    najwyzej do banku pretensje, - a nie bank do klienta, ze chce karty
    zastrzegac.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 14. Data: 2003-06-08 09:11:36
    Od: "www.tramping.slask.prv.pl" <k...@p...onet.pl>

    Osobnik podający się za Wojciech Nawara<n...@o...pl> nagryzmolił(a) w

    > O, bardzo konkretny argument w dyskusji. Temu panu już dziękujemy.

    Heh, ja sie zastanawiałem nad kontem w lukasie. Chyba założę konto ale
    po tym co sie teraz dowiedziałem - bez VE.

    Pozdrawiam
    Admin www.tramping.slask.prv.pl

  • 15. Data: 2003-06-09 11:06:52
    Od: "Bartosz" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ......Myslalem, ze to jest 1h co juz wydawalo mi
    > sie kuriozalne ale 3/4h to skandal!...

    I dobrze myslales. Wystarczy dokonac zastrzezenia w centrum kart BZWBK i
    bedzie to wlasnie godzina.

    Pozdrawiam - Bartosz