  • 1. Data: 2003-06-06 18:48:02
    Temat: Inteligo-modernizacja?
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    http://www.inteligo.pl/nowosci/news-one.php?id=174

  • 2. Data: 2003-06-06 18:53:18
    Temat: Re: Inteligo-modernizacja?
    Od: "Seb" <n...@a...pl>

    Taak:

    "W nocy z dnia 06.06 na 07.06.2003 pomiędzy godziną 0.00, a 5.00 wystąpi
    kilka kilkuminutowych przerw w działaniu automatycznego serwisu
    telefonicznego. "

    Może cos dodadza... ? Bez nowych oplat mam nadzieje....

    Seb

  • 3. Data: 2003-06-06 19:31:15
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Seb" <n...@a...pl> napisał:

    > "W nocy z dnia 06.06 na 07.06.2003 pomiędzy godziną 0.00, a 5.00 wystąpi
    > kilka kilkuminutowych przerw w działaniu automatycznego serwisu
    > telefonicznego. "

    W Multi też:
    W nocy z niedzieli na poniedziałek tj. z 8 na 9 czerwca w godz. 22:00 - 6:00
    nastąpi przerwa w dostępie do serwisu MultiBanku spowodowana okresową
    konserwacją systemu. Przepraszamy za zaistniałe niedogodności.

  • 4. Data: 2003-06-07 07:44:39
    Od: "Krzysiek" <t...@o...pl>

    > http://www.inteligo.pl/nowosci/news-one.php?id=174

    Z moich obserwacji wynika, że nic się nie zmieniło ;-)

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 5. Data: 2003-06-07 08:08:39
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Krzysiek" <t...@o...pl> napisał:

    > Z moich obserwacji wynika, że nic się nie zmieniło ;-)

    To może TOiP ;D

  • 6. Data: 2003-06-26 19:44:15
    Od: "alf" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości

> [...]
    > nastąpi przerwa w dostępie do serwisu MultiBanku spowodowana okresową
    > konserwacją systemu. Przepraszamy za zaistniałe niedogodności.

    Zgrywają stan bazy na streamery...

  • 7. Data: 2003-06-28 17:00:05
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "alf" <p...@p...onet.pl> writes:

    > 6:00
    >
    > Zgrywają stan bazy na streamery...

    Watpie - co to za baza, ktorej nie mozna archiwizowac w czasie pracy.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator