  • 11. Data: 2002-02-22 08:32:08
    Temat: Re: [LUKAS] - pytanie
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Witek wrote:

    > A mozesz mi powedziec skad masz in4rmacje ze centrum autoryzacyjne
    > BZWBK trzyma saldo kart Lukasa.

    Z regulaminu karty.

    > W systemie visa na pewno sa trzymane wszystkie transakcje wykonane
    > karta ( nie tylko wyplaty z bankomatow ), wiec jezeli system lukasa
    > zaimportuje
    > transakcje za dany dzien ksiegowy od visa, to mozna obliczyc aktualne salda.
    > Jezeli by bylo tak jak mowisz to wraz z umowa o zalozenie konta w lukasie
    > mialbys klauzule ze zgadzasz sie aby twoje dane osobowe + dane o rachunku
    > (saldo, wolne srodki, blokady itd) byly w bazie danych bzwbk.

    http://www.lukas.com.pl/oferta/visa_electron.pdf
    § 34 + §2 p. 8

    pzdr

    Tomek

  • 12. Data: 2002-02-22 12:00:32
    Od: Fux <f...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 21 Feb 2002 09:43:34 +0100, "Wojciech Nawara"
    <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> napisał(a):

> [...]
    >zgłupiał w końcu...
    >
    >Ale faktycznie jest to strasznie niewygodne, już po tygodniu używania
    >LUKASa, cudem uniknąłem kary 30 PLN... Oni powinni chyba to gdzieś umieścić
    >w regulaminie adnotację o takich opóźnieniach...
    >
    >A przypuśćmy tak - mam 100PLN, robię przelew 50PLN z LUKAS-ebanku, idę do
    >bankomatu sprawdzić dostępne saldo. Bankomat informuje mnie, że dostępne
    >saldo mojego konta NA OBECNĄ CHWILĘ to 100PLN, które wypłacam, bo tak
    >poinformował mnie bankomat... I dlaczego mam niby płacić karę? Czy aby na

    Już pisałem gdzieś wyżej o tej sytuacji, mając konto w Lukas trzeba
    prowadzić notatki o wypływach, wpływach i płatnosciach kartą, gdyż
    jeśli robisz dużo w/w transakcji, nie jestes w stanie określić
    faktycznego salda swojego rachunku, gdyż wypłaty bankomatowe
    księgowane są w okresie 3 dni, a płatności kartą 7 dni eeech cięzka
    sprawa. Dobrze gdyby udoskonalili ten system, aby funkcjonował np. tak
    jak w Inteligo.