  • Data: 2002-02-21 08:43:34
    Temat: [LUKAS] - pytanie
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Zna ktoś mniej więcej godzinę, kiedy Centrum Kart BZWBK komunikuje się z
    Lukasem i następuje aktualizacja sald karta VE<-->bank?

    Gostek na lukaslinii nie potrafił mi tego wyjaśnić, tak się zakręcił, że sam
    zgłupiał w końcu...

    Ale faktycznie jest to strasznie niewygodne, już po tygodniu używania
    LUKASa, cudem uniknąłem kary 30 PLN... Oni powinni chyba to gdzieś umieścić
    w regulaminie adnotację o takich opóźnieniach...

    A przypuśćmy tak - mam 100PLN, robię przelew 50PLN z LUKAS-ebanku, idę do
    bankomatu sprawdzić dostępne saldo. Bankomat informuje mnie, że dostępne
    saldo mojego konta NA OBECNĄ CHWILĘ to 100PLN, które wypłacam, bo tak
    poinformował mnie bankomat... I dlaczego mam niby płacić karę? Czy aby na
    pewno jest to w porządku?

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara