  • Data: 2002-02-21 18:25:40
    Temat: Re: [LUKAS] - pytanie
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Według mnie problemem jest następująca sytuacja:
    > W piątek robisz sobie przelew. Z oczywistych względów przelew będzie
    > wykonany w pon, ale
    > rachunek obciążają CI w piątek! A przecież wiedzą, że przelew wykonają
    > dopiero w pon.
    > CHyba robią tak prawie wszystkie banki.
    > Podzielcie się swoimi spostrzeżeniemi.

    Pekao- robi identycznie- nawet jeśli jest to zlecenie stałe i przypada na
    sobotę. Ale ponieważ jest to nie do obejścia przez ich "cudowny" system, to
    dałem spokój.
    mBank gdy zlecasz przelew w piątek (wieczorkiem), czy sobotę, czy niedzielę
    sam informuje że pieniądze wyjdą w najbliższy poniedziałek- kwota procentuje
    :-)
    Podsumowując -uczciwe banki postępują uczciwie ;-) (niestety większość tak
    nie postępuje)
    Grzegorz