  • 1. Data: 2002-11-18 08:37:42
    Temat: Euronet a wydawnictwo kart.
    Od: w...@p...onet.pl

    Dla jakich banków polskich Euronet wydaje i obsługuje karty ?
    1. Inteligo ?

    Tomasz

  • 2. Data: 2002-11-18 08:42:14
    Temat: Re: Euronet a wydawnictwo kart.
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Nov 18, 2002 at 09:37:42AM +0100, w...@p...onet.pl wrote:

    >Dla jakich banków polskich Euronet wydaje i obsługuje karty ?
    >1. Inteligo ?

    Wydaje to chyba za duze slowo, chyba lepsze to personalizacja. Wydaje
    raczej bank.

    Z tego co pamietam to jeszcze millenijne oni obsluguja.

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-11-18 12:19:41
    Od: "Maxap" <m...@g...de>

    wydają to za dużo powiedziane, poprostu użytkownicy danych banków mogą
    korzystać z bankomatów Euronetu za darmo, są to klienci m.in. mBanku i od
    niedawna Pekao SA

  • 4. Data: 2002-11-19 07:38:42
    Od: w...@p...onet.pl

    > wydają to za dużo powiedziane, poprostu użytkownicy danych banków mogą
    > korzystać z bankomatów Euronetu za darmo, są to klienci m.in. mBanku i od
> [...]

    Nie ... chodzi mi o Euronet jako firmę obsługująca karty dla jakiegoś Banku.
    Wydaje mi się że karty Inteligo obsługiwane są w Euronecie. Podobną usługę
    świadczy PolCard.

    Tomasz