    From: "Andrzej Jasinski" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: LUDZIE O CO WAM CHODZI? ??? Re: PKOBP - czyli IBAN/NRB inaczej
    Date: Sat, 14 Dec 2002 15:00:24 +0100
    Sender: a...@p...onet.pl@62.233.158.174

    Nie wazne jest kiedy bp sobie wprowadzilo ta bzdure. Norma jest albo nrb z
    26 cyframi albo format z kreskami.
    Natomiast to co ma PKO BP to jakies nieporozumienie. Dlaczego ZBP nie ma do
    nich o to pretensji?
    Ludzie nie brońcie tego molocha.
    To jest to samo, gdybym mial bank i wprowadzil sobie taki format rachunkow :
    12124134-fajne_konto.
    Spoko jest numer jednostki i pozniej same literki, nie cyfry. I tez sobie
    moge powiedziec, ze ja bylem pierwszy i normy mnie nie obowiazuja.
    I jak ktos napisze, ze jego bank ma problemy wyslaniem, czy KIR tego nie
    obsluguje to odpowiem:
    "To ich problem, ze utrudniaja zycie swoim klientom. Moj bank przyjmie taki
    przelew". itd, itd.
    Ten glupi zaklad energetyczny moglby tylko podac format po staremu i byloby
    jasne...
    Pozdrawiam,
    Andrzej