  • 1. Data: 2002-06-06 11:01:40
    Temat: LG Petro - czuwają
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    Hoho,

    Chciałem sobie zamknąć konto w LG (zwykły ROR) a tu Pani mi mówi, że konto
    już... zamknięte :-))) Mało tego, okazało się, że bank w przypadku, w którym
    sam wypowiada umowę pokrył mi debet w wysokości 6 groszy (ach, gdybym
    wiedział wcześniej ;-))) i nie muszę czekać żadnego miesiąca. Jak widać -
    sprawdzają czy są regularne wpływy - "przyłapali" mnie chyba po 6 miesiącach
    bezruchu ;-)

    K. Kowalski

  • 2. Data: 2002-06-06 11:37:01
    Temat: Re: LG Petro - czuwają
    Od: "Robert" <mKarta@kasuj-to_wp.pl>

    Krzysztof Kowalski <k...@b...pl> pisze:

> [...]
    > żadnego miesiąca. Jak widać - sprawdzają czy są regularne wpływy -
    > "przyłapali" mnie chyba po 6 miesiącach bezruchu ;-)

    Wszystko ładnie, tylko jak już Ci mieli wypowiadać umowę, to mogli (nie
    wiem, czy musieli, ale byłoby elegancko) Cię zawiadomić. Mogłeś tam
    chcieć otrzymać przelew.

  • 3. Data: 2002-06-06 11:57:41
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Robert" <mKarta@kasuj-to_wp.pl> wrote in message
    > Wszystko ładnie, tylko jak już Ci mieli wypowiadać umowę, to mogli (nie
    > wiem, czy musieli, ale byłoby elegancko) Cię zawiadomić. Mogłeś tam
    > chcieć otrzymać przelew.

    Generalnie badziew straszny to LG. Wpierw nie chcieli mi otworzyć wogóle
    konta bo... nie jestem zameldowany w mieście, w którym chciałem otworzyć
    konto! :-))) Potem w drugim oddziale mi łaskawie otworzyli. Następnie nie
    wydali mi karty Maestro tłumacząc, że dopiero po pierwszym wpływie. Ja na
    to, że mam ich w nosie - ich niech sobie to Maestro zachowają dla siebie.
    Tak więc wpływów ostatecznie nie było :-) I masz rację - sposób
    wypowiedzenia jest zdecydowanie antykliencki.

    K. Kowalski

  • 4. Data: 2002-06-06 18:18:58
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 6 Jun 2002 13:57:41 +0200, "Krzysztof Kowalski"
    <k...@b...pl> wrote:

    >Tak więc wpływów ostatecznie nie było :-) I masz rację - sposób
    >wypowiedzenia jest zdecydowanie antykliencki.

    Mysle, ze chyba takze nielegalny. Czy wypowiedzenie nie musi byc na
    pismnie, poleconym ?

    PS, ja tam LG w sumie lubie, szczegolnie z tekstowa wersja interfejsu.
    Ale wlasnie poszedlem sprawdzic czy i mnie nie zamkneli, a tu bledne
    haslo (kurcze, przeciez jest dobre) i trzy razy blad, kanal
    zablokowany :-/
    Dostep telefoniczny dziala, musza oczywiscie wyslac nowe haslo :-(.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl