  • 1. Data: 2006-04-20 13:57:53
    Temat: Kursy kupna/sprzedazy CHF w KredytBanku i mBanku
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news>

    Czy ktos znalazl na stronie KB tabele cen kupna/sprzedazy CHF?

    W mBanku kursy sa podane na tej stronie:
    http://www.mbank.com.pl/oferta/kredyty/mplan/kredyth
    ipo.html
    Czy sa one aktualne, czy jedynie przykladowe dla jakiegos blizej
    nieokreslonego dnia?

    Rozwazam wziecie kredytu hipotecznego w mBanku lub KB, i oprocz oplat
    typu prowizje, oprocentowanie itp chcialbym jeszcze ten czynnik porownac...

    Jarek

  • 2. Data: 2006-04-20 16:03:30
    Od: "Kreatywny" <i...@e...org>

    Dlaczego banki tak walcza o Klienta. Ano dlatego
    bylem w expanderze, i zaproponowali mi prowizje 2,93 % na ten sam
    kredyt co w e-expercie dostalem 2,66% !!!!

    Na stronie experta http://www.e-expert.org to mozna dowiedziec sie
    wiecej, ale zadnych paskudnych reklam jak w expanderze i wciskania
    klientom czegos czego sie nie chce kupic. mowia konkretnie i daja
    konkretne propozycje. szkoda ze tylko warszawa

    Roznica w oprocentowaniu dosyc spora, a na multilinii millenium Pani
    zaproponowala mi od 2,68 jednakzegdy uslyszala ze kredyt jest na 100 %
    wartosci mieszkania od razy podniosla to kilka setnych procent.

    W E-expercie zapewnili mnie, ze oprocentowanie proponowane jest zawsze
    zalezne od decyzji analitykow w bankow, i nie zalezy od sprzedawcow.
    oni staraja sie jak najlepiej zaproponowac, no ale kto wie co sie
    wydarzy za kilka tygodni.

    Swoja droga zlozylem 2 wnioski. i Czekam.

  • 3. Data: 2006-04-20 17:38:05
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    > Na stronie experta http://www.e-expert.org to mozna dowiedziec sie

    Poszedl won spamerze jeden.
    Najpierw jakis debilne podpuszczanie z kredytem w BD na 1.25 w chf
    potem zwykly reklamowy spam
    a teraz tzw. zadowolony klient

    Jedyne co wynika z tych postow to to, ze http://www.e-expert.org spamuje
    daj sobe spokoj czlowieku, bo osmieszasz siebie i ta firme.
    Don't make a village

  • 4. Data: 2006-04-20 18:27:54
    Od: "Menek" <m...@o...pl>

    "Jarek Dukat" <n...@f...news> wrote in message
> [...]
    ipo.html
    > Czy sa one aktualne, czy jedynie przykladowe dla jakiegos

    Te kursy raczej nie są aktualne. Ja mam kredyt w mBanku i u
    mnie do rozliczeń używana jest ta tabela:

    http://tnij.pl/uc8

    w stuprocentach sprawdzone. Kwota kredytu policzona po
    kursie kupna z dnia wypłaty. Raty są pobierane z konta po
    kursie sprzedaży danego dnia.

    Pozdrawiam

    Menek

  • 5. Data: 2006-04-21 08:20:03
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Jarek Dukat napisał(a):
    > Rozwazam wziecie kredytu hipotecznego w mBanku lub KB, i oprocz oplat
    > typu prowizje, oprocentowanie itp chcialbym jeszcze ten czynnik porownac...

    Mam konta akurat w tych bankach i przymierzam się do kredytu
    hipotecznego, czy możesz napisać co do tej pory udało Ci się porównać?

  • 6. Data: 2006-04-21 08:27:12
    Od: k...@p...onet.pl

    > Czy ktos znalazl na stronie KB tabele cen kupna/sprzedazy CHF?

    Ano znalazl:
    http://www.kredytbank.pl/kursy_walut/

    Konrad

  • 7. Data: 2006-04-21 19:30:11
    Od: "Andrum" <z...@o...pl>

> [...]
    >
    > w stuprocentach sprawdzone. Kwota kredytu policzona po
    > kursie kupna z dnia wypłaty. Raty są pobierane z konta po

    hmmm... spread ~3,7%
    czy jest mozliwosc negocjowania kursow walut?? komus sie to udalo?
    te 3,7% podraza znaczaco kredyt walutowy, lacznie z przykladowym
    oprocentowaniem kredytu np. 2% daje w sumie 5,7% w CHF...
    andrum

  • 8. Data: 2006-04-21 19:38:23
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Andrum wrote:
    [...]

    czy jest mozliwosc negocjowania kursow walut?? komus sie to udalo?
    > te 3,7% podraza znaczaco kredyt walutowy, lacznie z przykladowym
    > oprocentowaniem kredytu np. 2% daje w sumie 5,7% w CHF...
    E? jestes pewien tych wyliczeń ?
    KJ

  • 9. Data: 2006-04-21 23:45:18
    Od: a...@t...pl (Bartek)

> [...]
    > te 3,7% podraza znaczaco kredyt walutowy, lacznie z przykladowym
    > oprocentowaniem kredytu np. 2% daje w sumie 5,7% w CHF...

    hmmm, a pomysl jak Getin ma 6% spreadu to ile wyniesie oproc.w CHF?
    A serio, tak sie tego nie liczy

    Przy spreadzie 3.7% i 2% w CHF na 360 rat i zalozeniu stalego kursu
    walutowego analogiczna stopa proc. w PLN wyniesie 2.27%

  • 10. Data: 2006-04-22 18:58:39
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news>

    Jacek Popławski wrote:

    > Mam konta akurat w tych bankach i przymierzam się do kredytu
    > hipotecznego, czy możesz napisać co do tej pory udało Ci się porównać?

    Ja w tej chwili szukam kredytu na zakup dzialki budowlanej z perspektywa
    podwyzszenia na budowe domu. Finansowanie 100% inwestycji, CHF, mozliwie
    dlugi okres splaty.

    Warunki z rozmow z bankami i doradca z expandera przemawiaja na korzysc
    mBanku (przy kwocie kredytu 100000 zl na zakup dzialki):

    Oprocentowanie:
    mBank: 2,95% (lub 2,75% z promocja "Ladny Dom")
    KB: 3,5%

    Prowizja
    mBank 1,3%
    KB 1,35%

    Maksymalny okres kredytowania przy braku wkladu wlasnego:
    mBank 30 lat
    KB 20 lat

    Kurs CHF w mBanku tez korzystniejszy patrzac na tabelki ze stron:

    http://www.kredytbank.pl/kursy_walut/
    http://www.brebank.pl/ekonomia/index.jhtml

    Jedyne co w tej chwili sklania mnie jeszcze do brania pod uwage oferty
    KB to ich duzo elastyczniejsze wyliczanie zdolnosci kredytowej. mBank
    jest pod tym wzgledem bardzo rygorystyczny i obawiam sie, ze moze mi nie
    wyjsc odpowiednia zdolnosc do podwyzszenia kredytu na budowe domu. Z
    rozmowy z pracownikiem KB wynika, ze kwota, ktora mnie interesuje nie
    powinna stanowic zadnego problemu.

    Mimo wszystko prawie na pewno zdecyduje sie jednak na oferte mBanku. W
    KB nie mam teraz konta i w przypadku kredytu musialbym je tam zalozyc i
    przeniesc dochody na to konto, aby byc potraktowanym jako "staly" klient
    (nizsze oprocentowanie). Raczej sie na to nie zdecyduje. Awaryjnie
    pozostanie mi PKO BP, w ktorym splacam jeszcze koncowke kredytu na
    mieszkanie, a rowniez wyliczaja zdolnosc bardzo elastycznie (tylko
    warunki maja katastrofalne - na dzialke dostalem propozycje w CHF 3,73%
    - z trudnoscia powstrzymlem sie od wysmiania pani w banku gdy mi o tym
    powiedziala).

    Jarek