  • 1. Data: 2002-07-08 07:49:11
    Temat: Kurs EURO w NBP
    Od: "Tiger" <t...@a...net.pl>

    Czy ktoś wie dlaczego, na stronach www.nbp.pl tam gdzie jest tabela kursów,
    przy EURO jest "gwiazdka" taki odnośnik i poniżej jest lista krajów, tych
    gdzie obowiązuje EURO i brak tam Bośni i Hercegowiny gdzie ZCW EURO jest
    prawnym środkiem płatniczym?
    Napisałem w tej sprawie do NBP ale nikt nie był łaskawy odpowiedzieć.

    Podrawiam Tiger

  • 2. Data: 2002-07-08 08:00:15
    Temat: Re: Kurs EURO w NBP
    Od: g...@l...mm.pl (Grzegorz Dabrowski)

> [...]
    > gdzie obowiązuje EURO i brak tam Bośni i Hercegowiny gdzie ZCW EURO jest

    Moze dlatego, ze prawnym srodkiem platniczym w Bosni Hercegowinie jest
    marka konwertybilna - KM (BAM)

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 3. Data: 2002-07-08 08:23:03
    Od: "Tiger" <t...@a...net.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Dabrowski" <g...@l...mm.pl> napisał w wiadomości

    > Moze dlatego, ze prawnym srodkiem platniczym w Bosni Hercegowinie jest
    > marka konwertybilna - KM (BAM)

    Czy mógłbyś coś więcej na ten temat napisać lub podać jakiś adresik, oraz
    czy jesteś pewien czy tak jest nadal, bo ja wyczytałem że EURO....

    Pozdrawiam Tiger

  • 4. Data: 2002-07-08 08:39:16
    Od: g...@l...mm.pl (Grzegorz Dabrowski)

    Tiger napisal:
    > Czy mógłbyś coś więcej na ten temat napisać lub podać jakiś adresik, oraz
    > czy jesteś pewien czy tak jest nadal, bo ja wyczytałem że EURO....

    Prosze bardzo, np:
    http://www.cbbh.gov.ba/en/aboutus.html

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 5. Data: 2002-07-08 11:33:41
    Od: "Tiger" <t...@a...net.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Dabrowski" <g...@l...mm.pl> napisał w wiadomości >
    Prosze bardzo, np:
    > http://www.cbbh.gov.ba/en/aboutus.html

    Dzięki, o to mi chodziło - ale jest to jakiś kruczek prawny, powiązali sobie
    praktycznie nieistniejącą walutę na sztywno z EURO, bo nie mogli oficjalnie
    wprowadzić EURO, ale i tak chyba powszechnie się tam operują banknotami i
    monetami EURO a te KM/BAM to raczej chyba rzadkość.

    pozdrawiam Tiger