  • 1. Data: 2002-01-30 13:00:45
    Temat: Która stopa
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    ////WARSZAWA (Reuters) - Rada Polityki Pieniężnej
    (RPP) obniżyła główną stopę rynkową, czyli
    minimalną stopę 28-dniowych operacji otwartego
    rynku o 150 punktów bazowych, zaś stopę
    redyskontową oraz lombardową o 200 punktów
    bazowych/////

    Która z tych obniżek będzie miala większe
    znaczenie dla obniżek % w bankach, chodzi mi
    głównie o mbank i lukas ?

    Sark

  • 2. Data: 2002-01-30 13:30:17
    Temat: Re: Która stopa
    Od: "Krzysiek" <K...@w...pl>

    Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bazowych/////
    >
    > Która z tych obniżek będzie miala większe
    > znaczenie dla obniżek % w bankach, chodzi mi

    stopa referencyjna 150 punktow