  • 1. Data: 2002-04-03 08:30:03
    Temat: Kto pomoze?
    Od: "LOOPY" <l...@i...pl>

    Witam!!!

    Wyjezdzam na jakis czas za granice i mam w zwiazku z tym pytanie dotyczace
    banku
    on-line.
    Czy którykolwiek z bankow umozliwia przelew pieniedzy na konto zagranice?
    Chcialbym zalozyc na czas pobytu konto w USA a pieniadze ktore bede
    przelewane na moje konto w Polsce chcialbym przelewac na konto w USA.Czy
    musze zalozyc oddzielne konto dolarowe ( i ktory bank oferuje konta $
    on-line ) czy tez bedzie wykonywane przewalutowanie.Oczywiscie istnieje
    mozliwosc wyplat z bankomatow ale to juz jest zupelnie inny temat ( chce
    wyplacac wieksza ilosc gotowki niz pozwala na to limit na karcie )
    Prosze o pomoc..
    pozdrawiam

    LOOPY