  • 11. Data: 2002-04-28 14:10:46
    Temat: Re: Kto olewa: gazety czy banki?
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    >Jest to zestawienie gdzies w sieci ?

    Nie wiem, może na stronach Rzeczpospolitej w dodatku Moje pieniadze.

    >Publikuja te tabele co jakis czas, czy to tylko o jednorazowe
    >zestawienie przy rankingu ?

    Publikuja raz w tygodniu. Gazeta Wyborcza w każdy wtorek (chyba wtorek) na
    stronach gospodarczych, Rzeczpospolita w każdy czwartek w dodatku "Moje
    pieniadze". Nie ma to nic wspólnego z rankingami, po prostu jest tabela (taka
    jak z notowaniem spółek giełdoych czy kursami walut) na pół kolumny z bankami,
    oprocentowaniem, liczbą oddziałow, czy czeki są realizowane na poczcie i do
    jakiej kwoty itp. Przeglądam to regularnie i zawsze widzę jakieś nieaktualne
    dane. Np. dane dotyczace Multibanku w ostatnim notowaniu Rzepy pochodziły z 1
    lutego.

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 12. Data: 2002-04-28 14:31:32