  • Data: 2002-04-27 10:12:54
    Temat: Kto olewa: gazety czy banki?
    Od: "alexy" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Regularnie obserwuję tabele ROR-ów w Gazecie Wyborczej i Rzeczpospolitej i

    idzę, że tam roi się do błędów. Np. w dodatku "Moje pieniądze" Rzepy wciąż są

    dane z 1 lutego na temat MultiBanku. Wynika z tej tabeli, że Multi ma osiem
    oddziałów, a zdaje się, że juz mu kilka przybyło. Nieaktualne jest też
    oprocentowanie lokat i salda debetowego. Nie wiem jak jest w przypadku innych
    banków, bo po prostu nie mam wiedzy na ich temat i nie mogę porównać stanu
    faktycznego z tym gazetowym.
    Ciekawe kto za to odpowiada? Czy banki olewają informacje na swój temat, czy
    też informują o zmianach na bieżąco, ale ten kto robi te tabele ma to gdzieś?
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl