  • 1. Data: 2004-06-21 08:46:12
    Temat: Kto korzystał z promocji Inteligo i PC WORLD ?
    Od: "Konrad M." <d...@k...chip.pl>

    Wypełniłem wniosek na stronie PC Cworld o otwarcie konta Inteligo i według
    regulaminu promocji spełniłem inne warunki by otrzymac prenumerate od numeru
    7/04.Kiedy moge liczyc na przesłanie mi tego numeru gazety ?

    Bo w kioskach jest od 17 czerwca.

  • 2. Data: 2004-06-21 08:55:28
    Temat: Re: Kto korzystał z promocji Inteligo i PC WORLD ?
    Od: "mac" <m...@k...net.pl>

> [...]
    numeru
    > 7/04.Kiedy moge liczyc na przesłanie mi tego numeru gazety ?

    ja kiedys korzystalem
    zalozylem konto 11 listopad 2003
    zalapalem sie na prenumerate 01.2004 - 06.2004

    m.

  • 3. Data: 2004-06-21 10:11:22
    Od: "misiu23" <o...@o...polska>

    Użytkownik "Konrad M." <d...@k...chip.pl> napisał w wiadomości

    > Kiedy moge liczyc na przesłanie mi tego numeru gazety ?

    Pierwszy numer gazety dostaniesz pod koniec miesiąca następującego po
    miesiącu, w którym AKTYWOWAŁEŚ konto i PRZEPROWADZIŁEŚ przynajmniej jedną
    transakcję kartą. Czyli -mówiąc ludzkim językiem- jeżeli transakcja była
    przeprowadzona w czerwcu, gazetę dostaniesz pod koniec lipca.
    Tak miałem ja i mój brat...
    pzdr
    misiu23

  • 4. Data: 2004-06-21 10:19:00
    Od: bartoldzik <b...@N...o2.pl>

    Mon, 21 Jun 2004 10:46:12 +0200, na pl.biznes.banki, Konrad M. napisał(a):

> [...]
    > regulaminu promocji spełniłem inne warunki by otrzymac prenumerate od numeru
    > 7/04.Kiedy moge liczyc na przesłanie mi tego numeru gazety ?

    Ja mam prenumerate i jeszcze tego numeru nie dostalem. Badz wiec cierpliwy.
    PC World nie spieszy sie z wysylka
    --
    Pozdrawiam serdecznie -- bartoldzik --