  • 1. Data: 2005-06-21 13:33:10
    Temat: [Eurobank] nieczysta gra
    Od: z...@p...onet.pl

    Jak bank może, tanim kosztem, naciągnąć swego klienta ?

    To proste - wystarczy odpowiednio zmienić TOiP, nie informując go o tym...

    Otóż, do 1.marca br. posiadacz karty VE chcąc wypłacić gotówkę z bankomatu
    Eurobanku mógł bezpłatnie sprawdzić za jego pomocą stan swego konta. Wg nowej
    TOiP za takie sprawdzenie bank skubnie cię 1 zł - darmocha znikła, naiwny
    jeLeniu, który nie zadajesz sobie trudu codziennego sprawdzania cudownej witryny
    tego banku... ;)

    Naiwny (bo ubzdurał sobie, że powinnością banku jest zawiadamianie z
    wyprzedzeniem o zasadniczych zmianach opłat za usługi) może się poczuć
    swobodniejszy o pokaźną sumkę!

    Pilnujcie się jeLenie!
    Studiujcie pilnie, codzennie, Tabelę Opłat i Prowizji na witrynie Eurobanku, bo
    możecie być zaskoczeni np. wprowadzeniem opłaty 121 zł za prowadzenie konta ;)

    Ja, jeLeń, przypadkowo dowiedziałem się dziś, że od 1.marca ubyło mi z konta
    Eurobanku parę dych :(((

  • 2. Data: 2005-06-21 13:41:13
    Temat: Re: [Eurobank] nieczysta gra
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > konta ;)
    >
    > Ja, jeLeń, przypadkowo dowiedziałem się dziś, że od 1.marca ubyło mi z

    jeLeniu, parę dych ci ubyło przez prawie 4 miesiące i tego nie zauważyłeś???
    a gdzie wyciągi? nigdy nie patrzysz na historię swojego rachunku? Zresztą
    jak sprawdzasz w bankomacie saldo to też ci się chyba zmieni saldo po
    sprawdzeniu i będzie o 1 zł mniej. No ale chyba że sam nie wiesz ile masz na
    koncie :)

  • 3. Data: 2005-06-21 14:27:08
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    z...@p...onet.pl wrote:

    > Ja, jeLeń, przypadkowo dowiedziałem się dziś, że od 1.marca ubyło mi z konta
    > Eurobanku parę dych :(((

    bo banki nie są dla jeleni.

  • 4. Data: 2005-06-21 15:48:55
    Od: z...@p...onet.pl

    > jeLeniu, parę dych ci ubyło przez prawie 4 miesiące i tego nie zauważyłeś???

    Zdziwisz się może - TAK, nie zauważyłem tego, do dziś. Czy to tak trudno nie
    zauważać 1-złotowych ubytków z konta? No chyba, że się ma na nim kieszonkowe 20
    zł/mc ;)

    > a gdzie wyciągi?

    O jakich piszesz: wyciągi miesięczne, czy slipy z bankomatu?
    - Miesięcznych nie kupuję, bo TEN bank nie dostarcza ich bezpłatnie, jak to
    wiele innych czyni.
    - Slipy - jak sobie wyobrażasz kontrolę skubnięcia po złotówce za sprawdzenie,
    skoro sprawdzam PRZED wypłatą, po to by wiedzieć czy mogę potrzebną mi kasę
    podjąć? Sprawdzanie również PO nie przyszło mi na myśl, bo i po co? Nie
    podejrzewałem do tej pory Eurobanku o taki pomysł na zysk...

    > nigdy nie patrzysz na historię swojego rachunku?

    Niby gdzie mam patrzeć? Czyżby Eurobank stał się "internetowym"? Poza tym,
    p.wyżej :)

    > Zresztą jak sprawdzasz w bankomacie saldo to też ci się chyba zmieni saldo
    > po sprawdzeniu i będzie o 1 zł mniej.

    Mam rozumieć, że sprawdzasz dwukrotnie: przed i po pobraniu kasy :O
    Czy po to by sprawdzić by system nie pomylił się w fakturowaniu dopiero co
    dokonanej wypłaty?
    Dodatkowa wątpliwość: czy system natychmiast wykazuje brak tej złotówki?
    Sprawdzałeś to?

    > No ale chyba że sam nie wiesz ile masz na
    koncie :)

    Z 'bardzo grubsza' - to wiem. Ale czasami różnie bywa :)
    Po to w takich przypadkach służy mi sprawdzanie PRZED.

    ATP: Przykro mi, że umknęło Ci zasadnicze przesłanie mego postu :(

    Pzdr. zd

  • 5. Data: 2005-06-21 15:58:32
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    z...@p...onet.pl wrote:

    > ATP: Przykro mi, że umknęło Ci zasadnicze przesłanie mego postu :(

    zasadniczo to po prostu zły bank wybrałeś?

  • 6. Data: 2005-06-21 16:38:32
    Od: "ralph" <r...@n...pl>

    Po prostu trzeba czytać korespondencję , która przychodzi z banku a nie
    wyrzucać ją do kosza.
    W momencie wprowadzania zmian Bank wysłał do wszystkich swoich klientów
    informację o zamianach w regulaminie i tabeli opłat i prowizji. Jeśli nie
    czytasz to twój problem.
    Twój kolejny problem też jest wyimaginowany. Raz w miesiącu możesz
    bezpłatnie w placówce wziąć wyciąg operacji.
    No ale jak ktoś jest jeleniem........

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2005-06-21 17:01:04
    Od: Rafał madDuck Ochmański <m...@W...pl>

    Dnia Pańskiego 2005-06-21 z...@p...onet.pl napisał(a);

    > <chlast>

    No ale nadal mozna bezplatnie sprawdzac we _wplatomacie_, ktory
    zazwyczaj stoi 3 kroki od bankomatu. A kto ma jakas bankofobie
    (ratiofobie? :P) i nie wierzy, ze pieniadze, ktore powierza tej
    isntytucji nie znikaja, powinien zakladc konto w banku z dostepem
    przez net i tyle ;o

    --
    m...@W...pl ][ http://www.againsttcpa.com

  • 8. Data: 2005-06-21 21:21:45
    Od: z...@p...onet.pl

    > Po prostu trzeba czytać korespondencję , która przychodzi z banku a nie
    > wyrzucać ją do kosza.

    Sugestia "wyimaginowana", oparta na niepewnym założeniu ;)

    > W momencie wprowadzania zmian Bank wysłał do wszystkich swoich klientów
    > informację o zamianach w regulaminie i tabeli opłat i prowizji.

    Jak widzę jesteś pewny, że WSZYSCY ją otrzymali...

    > Jeśli nie czytasz to twój problem.

    Przypuszczenie "wyimaginowane", oparte na nie sprawdzonym założeniu ;)

    > Twój kolejny problem też jest wyimaginowany. Raz w miesiącu możesz
    > bezpłatnie w placówce wziąć wyciąg operacji.

    Taaak..., i mogę co miesiąca pamiętać o potrzebie odwiedzania placówki, i to w
    stałych terminach, by zapewnić ciągłość wydruku 'historii'... Ach, ta troska
    banku o zapewnienie klijentom rozrywki... ;)
    Nie to co np. w Inteligo: wysyłają wyciągi mailem, skąpiąc papieru, kopert,
    kosztów wysyłki ;)

    > No ale jak ktoś jest jeleniem........

    ...'to ma rogi'? (tak miało być?)

    > Pozdrawiam

    Wzajemnie :)

  • 9. Data: 2005-06-22 08:04:25
    Od: "Grupy onet" <f...@p...onet.pl>

> [...]
    > banku o zapewnienie klijentom rozrywki... ;)
    > Nie to co np. w Inteligo: wysyłają wyciągi mailem, skąpiąc papieru,

    Jak nazwiesz kogos kto korzysta z czegos co mu nie odpowiada
    majac do wyboru inne lepsze i jeszcze za to placi
    bank nazywasz jeleniami
    Na Ciebie chyba nie ma okreslenia
    Grzes