  • 1. Data: 2002-04-04 19:31:51
    Temat: Kredyty na dom via Internet
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    http://pasazfin.wp.pl/pasazBank.html?POD=2&prod=1&b=
    3

    gdyby ktos potrzebowal :)

    P.S. Moglby ktos potwierdzic to co widzialem mianowicie reklame w sieci
    Euronet (Kabaty Wawa Hit) reklamujaca Multidom od bodaj 5,4% - niestety nie
    udalo mi sie przyjrzec dluzej bo sie zmienil ekran a potem na ten sam tj.
    reklame samego Euronetu a nie chcialo mi sie wpatrywac jak jakis burak :))
    Bo na stronie Multi nic o tym nie ma. A jak jest juz reklama...
    to by sie zgadzalo :))
    Kurde, ale pamietajcie bez sugerowania sie hehe

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-04-05 06:32:43
    Temat: Re: Kredyty na dom via Internet
    Od: <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > to by sie zgadzalo :))
    > Kurde, ale pamietajcie bez sugerowania sie hehe

    Jeśli by tak przyłożyć ucho (nie tam od razu podsłuchiwać) w odpowiednie
    miejsce, to można by wywnioskować że chłopaki w pewnym interesującym miejscu
    szykują coś niezwykle ciekawego. Sądzę, że może to być już niedługo. Ale nie
    mówcie o tym nikomu.