  • 1. Data: 2003-02-02 14:13:22
    Temat: Kredyty hipoteczne.
    Od: "Grzegorz" <g...@W...pl>

    Witam
    Ponieważ czasem zdarzają się tu rozmowy na ten temat, więc chciałem przy okazji
    polecić
    forum muratora:
    http://forum.murator.com.pl/viewtopic.php?topic=6806
    &forum=42&28
    I jednocześnie zwrócić uwagę na opiniie o tak zachwalanym tu Multibanku.
    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 2. Data: 2003-02-02 17:57:01
    Temat: Re: Kredyty hipoteczne.
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    &forum=42&28
    > I jednocześnie zwrócić uwagę na opiniie o tak zachwalanym tu Multibanku.

    Przeczytałem. Bardzo ciekawa lektura. Też polecam innym. Dziwi mnie
    tylko "święte" oburzenie jednego z dyskutantów, że banki naciągają klientów
    udzielając kredytów denominowanych po kursie kupna a trzeba je spłacać po
    kursie sprzedaży. Tensor1.
    PS. A co to by było, gdyby jakiegoś pieknego dnia złotówka spadła np. o 10-20%
    albo i więcej. Lepiej nie krakać bo się jeszcze wykracze.

  • 3. Data: 2003-02-03 19:46:30
    Od: "Grzegorz" <g...@W...pl>

    > PS. A co to by było, gdyby jakiegoś pieknego dnia złotówka spadła np. o 10-20%
    > albo i więcej. Lepiej nie krakać bo się jeszcze wykracze.

    He he...
    A co tam każdy sobie przecież kalkuluje nie ? :-))
    Grzegorz