  • 1. Data: 2003-04-10 12:57:46
    Temat: kredyt mieszkaniowy
    Od: "Agnieszka Wiśniewska" <m...@N...gazeta.pl>

    Czesc,

    szukam banku, ktory udzielilby mi kredytu mieszkaniowego. Problem polega na
    tym, ze pracuje na umowe zlecenie (2600 brutto) i jak na razie znalazlam
    tylko jeden bank - GE Bank Mieszkaniowy, ktory moze mi udzielic takiego
    kredytu. Niestety oprocentowanie nie jest najnizsze (9-10%). Dlatego prosze o
    pomoc. Mam tez jeszcze jedno pytanie. Czy obcokrajowiec, obywatel Stanow
    Zjednoczonych, ktory mieszka (ma karte pobytu tymczasowego - 2 lata) i
    pracuje w Polsce moze wziac kredyt mieszkaniowy w banku polskim?

    Aga

  • 2. Data: 2003-04-10 18:17:26
    Temat: Re: kredyt mieszkaniowy
    Od: "Micha" <j...@p...onet.pl>

    Jeśli chodzi o dochody z umowy zlecenia to bank je uwzględni jeśli masz
    ciagłość zatrudnienia (umowy nastepują jedna po drugiej). Podaj czy u Ciebie
    jest spełniony ten warunek i od jakiego czasu.
    Pozdrawiam Jarek

  • 3. Data: 2003-04-11 07:15:03
    Od: "Agnieszka Wiśniewska" <m...@N...gazeta.pl>

    Micha <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > ciagłość zatrudnienia (umowy nastepują jedna po drugiej). Podaj czy u Ciebie
    > jest spełniony ten warunek i od jakiego czasu.

    Umowy podpisuje co miesiac od maja 2002 roku. Boje sie, ze to jednak za
    krotko...

    Aga

  • 4. Data: 2003-04-11 07:17:18
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Agnieszka Wiśniewska" <m...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > Zjednoczonych, ktory mieszka (ma karte pobytu tymczasowego - 2 lata) i
    > pracuje w Polsce moze wziac kredyt mieszkaniowy w banku polskim?

    weź w GE w EURO
    5.5 % o ile pamiętam

    (zakładam, że w referendum powiemy TAK)

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 5. Data: 2003-04-11 07:43:31
    Od: "Savo" <s...@N...gazeta.pl>

    Agnieszka Wiśniewska <m...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > Zjednoczonych, ktory mieszka (ma karte pobytu tymczasowego - 2 lata) i
    > pracuje w Polsce moze wziac kredyt mieszkaniowy w banku polskim?

    Napisz jakie miast, bo to dosc istotne jesli chodzi o dostep do oferty
    kredytowej oraz gdzie polozona jest nieruchomosc.
    pozdrawiam
    savo

  • 6. Data: 2003-04-11 07:48:05
    Od: "Savo" <s...@N...gazeta.pl>

> [...]

    > Aga
    >
    > --
    Napisz jakie miast, bo to dosc istotne jesli chodzi o dostep do oferty
    kredytowej oraz gdzie polozona jest nieruchomosc. Ile kosztuje mieszkanie/dom
    i ile masz na to swoich pieniedzy?
    pozdrawiam
    savo

  • 7. Data: 2003-04-11 07:50:22
    Od: "Savo" <s...@N...gazeta.pl>

  • 8. Data: 2003-04-11 09:17:08
    Od: "Agnieszka Wiśniewska" <m...@N...gazeta.pl>

    http://www.gazeta.pl/usenet/
    > Napisz jakie miast, bo to dosc istotne jesli chodzi o dostep do oferty
    > kredytowej oraz gdzie polozona jest nieruchomosc. Ile kosztuje
> [...]

    Chodzi o Warszawe. Chcialabym kupic mieszkanie raczej uzywane (bo jest
    tansze), prawdopodobnie na Zoliborzu - Mlociny albo na Woli - Mlynow. W gre
    rowniez wchodzi Ursus, ale tam juz tylko nowe mieszkanie. Cena mieszkan
    uzywanych to 100.000 - 120.000 pln, nowego mieszkania w granicach 150.000
    pln. Mam uzbierane 40.000 pln. Zarabiam 2600 pln brutto.
    Pozdrawiam
    Aga

  • 9. Data: 2003-04-12 09:24:31
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 10 Apr 2003 12:57:46 +0000 (UTC), "Agnieszka Wi?niewska"
    <m...@N...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    >tym, ze pracuje na umowe zlecenie (2600 brutto) i jak na razie znalazlam
    >tylko jeden bank - GE Bank Mieszkaniowy, ktory moze mi udzielic takiego

    Jak juz bedziesz miala caly jeden rok tych umow to mozesz sprobowac w
    Multi. Na pewno potrzebny bedzie tez PIT i historia rachunku, na ktory
    wynagrodzenie jest przelewane.
    Oczywiscie gwarancji, ze analitycy to zaakceptuja nie ma, ale warto
    sprobowac.
    Pomone moze byc tez udokumentowanie tego co robilas wczesniej (jesli
    pracowalas na umowe to swiadectwo pracy)

> [...]
    >Zjednoczonych, ktory mieszka (ma karte pobytu tymczasowego - 2 lata) i
    >pracuje w Polsce moze wziac kredyt mieszkaniowy w banku polskim?

    Raczej nie, w kazdym razie to juz na pewno nie Multi.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 10. Data: 2003-04-14 07:50:31
    Od: "Janoush" <janusz_a223a @ skrzynka.pl>

> [...]
    > wynagrodzenie jest przelewane.
    > Oczywiscie gwarancji, ze analitycy to zaakceptuja nie ma, ale warto

    Moja żona pracuje na umowę zlecenie. Potrzebne były kopie umów z poprzednich
    okresów (w jej przypadku - lat - bo umowy są roczne). Multi zaakceptowało i
    bez problemu mam MultiPlan Walutowy.

    Janusz