  • 1. Data: 2003-07-16 21:22:08
    Temat: Kredyt studencki. rata nie większa niż 20% dochodu. Brutto czy netto?
    Od: a...@w...pl

    Witam.
    Mam dwa pytania.
    Moja rata spłaty kredytu studenckiego, zdecydowanie przekracza 20% dochodu.
    Nie wiem jaki dochód biorą pod uwagę, wpływ zarobku na konto czy zarobek
    brutto. Który się liczy? (i tak przekracza netto jak i brutto)

    Mam kredyt w PKO SA, jakie dokumenty i zaświadczenia będą niezbędne do
    udokumentowania zbyt wysokiej raty? ustawa tego nie precyzuje, a
    przedstawicielka banku nie potrafi pomóc, twierdząc, że obnizenie rat i tak
    jest niemozliwe.

    Do kogo skierowac pismo o zmniejszenie rat, tak by ustawowo nie przekraczały
    20% dochodu.

    proszę o pomoc

    Anka