  • 1. Data: 2004-05-10 13:21:05
    Temat: ING->mBank
    Od: "Slav" <s...@e...wroc.pl>

    Czesc,
    w czwartek kolo 16.30 został posłany przelew z ING do mBanku i niestety
    jeszcze nie doszedł, chodź zaraz miną 2 dni robocze. Czy to może miec jakiś
    związek z problemami mBanku czy przyczyny trza szukać w ING?

    pozdrawiam,
    slavo

  • 2. Data: 2004-05-10 13:41:58
    Temat: Re: ING->mBank
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Mon, 10 May 2004 15:21:05 +0200, na pl.biznes.banki, Slav w wiadomości
    <news:c7nvkp$7v0$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

> [...]
    > jeszcze nie doszedł, chodź zaraz miną 2 dni robocze. Czy to może miec jakiś
    > związek z problemami mBanku czy przyczyny trza szukać w ING?

    Nie spotkałem się jeszcze z przypadkiem, żeby w mBanku coś śliznęło się
    o więcej niż jedną sesję KIR-u.
    Raczej przyczyny bym upatrywał w ING-u.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 3. Data: 2004-05-10 13:59:55
    Od: "rsa127" <r...@n...gazeta.pl>

    "Slav" <s...@e...wroc.pl> wrote in message
> [...]
    jakiś
    > związek z problemami mBanku czy przyczyny trza szukać w ING?

    ING standardowo wysyła przelewy w ciągu 2 dni (tak doświadczyłem z
    przelewami składanymi w oddziale). Chyba jest możliwy szybszy, ale jest
    droższy.

  • 4. Data: 2004-05-15 06:52:13
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "rsa127" <r...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > ING standardowo wysyła przelewy w ciągu 2 dni (tak doświadczyłem z
    > przelewami składanymi w oddziale). Chyba jest możliwy szybszy, ale jest
    > droższy.

    Jesli nie zalapie sie na osatnia sesje wychodzaca to idzie pierwsza dnia
    nastepnego. Nie ma czegos takiego jak wysylanie przelewow w 2 dni.

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2004-05-17 08:24:49
    Od: "Waldemar Godel" <n...@o...info>

    > Jesli nie zalapie sie na osatnia sesje wychodzaca to idzie pierwsza
    > dnia nastepnego. Nie ma czegos takiego jak wysylanie przelewow w 2
    > dni.

    No chyba ze jest weekend, to potrafi byc 3.5

    W druga strone tez - udowodnilem im przypadek, ze trzymali moje pieniadze
    od piatkowej poludniowej sesji elixira do godziny 14 w poniedzialek.
    Po karczemnej awanturze w oddziale, potwierdzili, ze przelew JEST w banku.
    Ale oczywiscie z pieniazkow skorzystac nie moglem, zaksiegowali z data
    poniedzialkowa, zadnego slowa nie uslyszalem, "przepraszamy" w
    szczegolnosci.

    Obracali sobie piecioma tysiacami przez trzy dni i trzy noce.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Question is: What is "mahnahmahna" ??