  • 11. Data: 2002-07-19 10:17:12
    Temat: Re: Kredyt spłacany w walucie
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Mysle, ze PKO BP jest podobnie - gdyby można splacac walutą to zadzwońcie
    do
    > Weissa do radia Zet, już on sobie poużywa na bankach
    > *** blad ***

    Rozne zeczy mozna w PKO BP :-)), co nie oznacza ze to jest zgodne z prawem
    art 358 kc (chyba, ze prawo bankowe zawiera jakies inne uregulowania w tym
    zakresie). Poza tym mysle, ze to jest ciekawostka jednego/kilku oddzialow, a
    nie ogolna praktyka banku, ktory moze nie wiedziec co sie u nich dzieje
    :-)))

    pzd

  • 12. Data: 2002-07-19 11:02:57
    Temat: Odp: Kredyt spłacany w walucie
    Od: "Jacek Maliszewski" <J...@w...bankier.pl>

    Użytkownik JK <j...@N...poczta.gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ah623v$p2v$...@n...gazeta.pl...

    > W PKO BP mozna splacac kredyt hipoteczny z konta walutowego w EUR.
    Dokladnie. Kolega ma taki kredt hipoteczny w PKO BP i splaca w USD . Ma
    znajomego, ktory czesto przyjezdza do Polski ze Stanow i u niego zamienia
    dolary na zlotowki, a on tymi dolarami splaca kredyt. Dran nie daje zarobic
    bankom na prowizji wymiany walut ;-)

    Malin

    --

    =========
    "Wogole nie oszczedzam pieniedzy. A szczegolnie w bankach z kapitalem

  • 13. Data: 2002-07-19 11:04:05
    Od: "Jacek Maliszewski" <J...@w...bankier.pl>

    Użytkownik JK <j...@N...poczta.gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ah8969$qk1

    Zreszta, mozna splacac ten kredyt
    > nawet bez konta walutowego, wplacajac gotowka EUR na rachunek kredytowy.

    I znowu moge to potwierdzic. 3 dni temu widzialem osobiscie, jak wplacal w
    kasie plik banknotow dolarowych na splate kredytu. A znajomy nie ma konta w
    PKO BP :)

    Malin

    --

    =========

  • 14. Data: 2002-07-23 13:13:14
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    A ja przy okazji chcialby ustalic czym sie rozni kredyt walutowy od kredytu
    denominowanego w walucie?
    Czy to sa dwie rozne nazwy na ten sam produkt? Czy moze to sa jednak dwa
    rozne produkty?

    Zauwazylem ze na rynku sa dwa rodzaje kredytow (dla osob fizycznych):
    1. Kredyt przyznany w walucie, ale wyplata i splata nastepuje w PLN po
    kursie srednim NBP.
    2. Kredyt przyznany w walucie, wyplata w PLN wg kursu skupu dewiz, natomiast
    splata w PLN wg kursu sprzedazy dewiz.

    Jak nazywaja sie te kredyty?
    Zauwazylem (ale to moze byc przypadek), ze oprocentowanie kredytu nr 1 jest
    wieksze od 2.

    Karol