    From: Andrzej <a...@a...eu.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Kredyt samochodowy dla DG
    Date: Sun, 11 Jan 2004 09:11:27 +0000 (UTC)

    Witam!

    Od 3 mcy prowadzę DG. Zysk co miesiąc w granicach średniej krajowej, obroty
    ok. 20 tys/mc.

    Mam 10 tys. zł, chciałbym kupić samochód za jakieś 25 tys. Jaki bank, jaka
    forma kredytu i zabezpieczenia byłaby najlepsza? Wcześniej nie miałem dochodów,
    więc nie dorobiłem się jakiegoś większego limitu zadłużenia na rachunku bieżącym
    itd., więc te drogi chyba odpadają. Chyba nie uniknę zwykłego, ordynarnego
    kredytu samochodowego, tylko gdzie? Rachunki mam w Multi.

    Andrzej