  • Data: 2002-02-15 08:32:09
    Temat: Kredyt mieszkaniowy-pytanie
    Od: "Flashmaster" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    1) Mam pytanie: jakie dochody bieze pod uwage bank przy udzielaniu kredytu
    mieszkaniowego?
    Ja pracuje jako grafik i czesc dochodow osiagam z umowy o prace a czesc z
    umowy o dzielo ktora podpisuje z firma we ktorej jestem zatrudniony miesiac
    w miesiac od 2 lat, czesto osiagam dochody takze z innych zrodel (tez umowa
    o dzielo) czy bank bedzie bral pod uwage tylko wynagrodzenie z umowy o prace
    czy inne dochody tez?
    2) I jeszcze drugie pytanie: czy moge wzaic kredyt wspolnie z narzeczona,
    czy musimy pierw sie pobrac..... ona osiaga dosc duze dochody ale z tylko z
    umowy o dzielo/zlecenie

    pozdr. Marcin