  • 1. Data: 2008-09-06 17:39:44
    Temat: mbank debet
    Od: "Kurtz" <k...@o...pl>

    jak wygląda sprawa debetu na ekoncie w mbanku???
    jeśli założę sobie konto to po jakim czasie dostane debet i w jakiej
    wysokości???
    jakoś na stronie u nich nie mogę sie tego info doszukać,

    pozdrawiam
    kurtz

  • 2. Data: 2008-09-06 17:44:24
    Temat: Re: mbank debet
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    http://www.mbank.pl/indywidualny/kredyty/odnawialny/

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2008-09-08 09:48:11
    Od: "Smokun" <s...@w...p>

    darnok napisał news:g9ug0t$f6v$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > http://www.mbank.pl/indywidualny/kredyty/odnawialny/

    To niestety nie jest debet w koncie tylko kredyt odnawialny.
    Trzeba podpisać do niego osobną umowę kredytową.
    mBank chyba nie ma takiego produktu, jak np. debet w koncie Inteligo (IMO
    b.wygodna sprawa).

    Pozdrawiam
    Smokun