  • 1. Data: 2006-01-09 18:24:45
    Temat: Kredyt mieszkaniowy
    Od: "Grupy dyskusyjne" <g...@n...pl>

    Czy ktoś się może orientuje czy bank PKOBP wymaga do kredytu mieszkaniowego
    umowy o pracę na czas nieokreślony ??
    Czy może być np na okres 5 lat... ??

    A może ktoś wogóle ma regulamim w formie elektronicznej - prosiłbym na priva

    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 2. Data: 2006-01-09 20:38:13
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy
    Od: "karrara" <k...@g...pl>

    Ja mam umowe na pół roku a wczesniej miałam u tego pracodawcy 3 umowy
    zlecenia każda na mieisąc, dostarczyłam tylko papier z firmy że zamierzaja
    przedłuzyc mi umowe o prace i dostakismy kredyt.
    Pozdrawiam
    Karrara