  • 1. Data: 2006-01-09 15:45:11
    Temat: ING oplaty
    Od: adams99 <a...@g...pl>

    Witam

    Dzis placilem przelewem w banku i pani w kasie zazyczyla sobie prowizji
    za potwierdzenie przelewu.Twierdzi ze za przybicie stempelka o tresci "
    dnia xxx przyjeto przelew do realizacji" trzeba zaplacic prowizje.

    Czy bank nie ma obowiazku dac nam potwierdzenia wplaty pieniedzy?
    Coraz mniej zaczyna mi sie ING podobac.Za wszystko zaczynaja kasowac
    nawet za taka pierdulke.Niestety mam go pod domem i jestem wygodny ale
    chyba czas bedzie sie pozegnac z tym bankiem.

    Pozdrawiam wszystkich.

    Adam

  • 2. Data: 2006-01-09 16:15:19
    Temat: Re: ING oplaty
    Od: "pit." <petero2@o2_SPAM_.pl>

    Użytkownik "adams99" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Coraz mniej zaczyna mi sie ING podobac.Za wszystko zaczynaja kasowac nawet
    > za taka pierdulke.Niestety mam go pod domem i jestem wygodny ale chyba

    to chyba mieli zawsze w taryfie,
    ja robie w ten sposob (jak potrzebuje potwierdzenia), ze przelew robie z
    domu,
    drukuje potwierdzenie i ide po stempel - gratis.

    pozdrawiam
    piotrek

  • 3. Data: 2006-01-09 16:51:37
    Od: adams99 <a...@g...pl>

    pit. napisał(a):
> [...]
    > domu,
    > drukuje potwierdzenie i ide po stempel - gratis.

    Oplata zawsze byla za okragy stempel/datownik.Ta pieczatka z tekstem
    "przyjeto do realizacji...." do grudnia byla free.Od stycznia kasuja.