    From: "Z.M." <_...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Kredyt hipoteczny - watpliwosci
    Date: Mon, 18 Nov 2002 13:17:23 +0100

    Nosze sie z zamiarem zaciagniecia kredytu hipotecznego w PKO BP. Mam w
    zwiazku z tym kilka pytan:

    1. Wystepujac o kredyt musze przestawic umowe "wstepna" (czy jakos tak),
    oraz.... wplacic znaczne pieniadze poprzedniemu wlascicielowi mieszkania. I
    tutaj mam glowne watpliwosci. Co jesli bank nie udzieli mi kredytu ? Czy
    praktykuje sie jakies metody zabezpieczania przed taka sytuacja?

    2. Jaki wplyw na decyzje o przydzieleniu lub nie kredytu bedzie mial fakt
    upomnienia wyslanego przez bank, wzywajacego do splaty przedluzajacego sie
    debetu, lub informujacego o przekroczeniu jego dozwolonej wielkosci.
    Zdarzylo mi sie takie cos dwa razy, ale bardzo szybko na te upomnienia
    reagowalem.

    3. Dodam iz wysokosc dochodow jest wystarczajaca, obawy budzi jedynie
    historia rachunku (choc nie ma przelewow na konta "podejrzanych" firm, itd.
    itp - jedynie rozrzutne zycie :-) ).

    dzieki
    Adam