  • Data: 2005-08-02 08:52:15
    Temat: Kredyt hipoteczny i ubezpieczenie na zycie
    Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Mam zamiar wziasc kredyt hipoteczny w CHF ok. 90tys. W trakcie analizy ofert z
    roznych bankow okazalo sie, ze banki żądaja ubezpieczenia na zycie w roznej
    kwocie. W banku A dostalem propozycje ubezpieczenia za 60zl a w banku B za 25zl
    przy takiej samej kwocie kredytu (roznica to ok. 0.5% na oprocentowaniu
    kredtu), w PZU wyszlo chyba ok 100zl. Czy ktos przerabial ten temat dokladnie i
    moze mi zaproponowac ubezpieczyciela, ktory tanio ubezpiecza ???

    pozdrawiam
    Rafal