  • 31. Data: 2015-01-29 14:04:43
    Temat: Re: Kredyt frankowy (wcześniejsza spłata) - prośba o poradę.
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    news:madals$92v$2@node2.news.atman.pl...

    > Nie znasz się, a wypowiadasz się, i to w cudzej sprawie. Po co? Ktoś ci
    > płaci, czy sam z siebie jątrzysz? :)

    Oczywiście, że mi płaci.

    --
    marfi

  • 32. Data: 2015-01-29 14:16:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2015-01-29 o 13:30, J.F. pisze:

    >Nie sądzę, wzrost kursu o 25% powodowałby LTV > 100% A takie ruchy na
    >walutach, to oczywista oczywistość.

    oczywistosc, ale w troche dluzszym okresie. Wtedy klient juz czesc
    splaci.

    U nas moze byc szybciej ... ale przy jakims wiekszym spadku zlotowki
    nalezaloby sie spodziewac ze wszystko podrozeje, mieszkania tez. I
    wartosc zachowaja.

    Nie wiem jak to dokladnie w USA dziala, ale po opisach w prasie sadzac
    to jakos podobnie - banki zaczely udzielac kredytow na domy ludziom z
    niepewna zdolnoscia, czesc z nich sie wycofala, banki zostaly z
    domami, wystawily na sprzedaz, ceny spadly, banki poniosly straty,
    branza budowlana wpadla w zastoj, bo po co kupowac nowy drogo, skoro
    jest pelno tanich gotowych na rynku, ludzie stracili prace, nie mogli
    splacac kredytow ... i tak sie zrobil wielki kryzys 2008.
    Wiec to tez ma wiecej drugich koncow :-)

    J.

  • 33. Data: 2015-01-29 22:07:56
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-01-29 o 08:53, Franek Alojzy pisze:
    > Witam,
    >
    > Jestem jednym z wielu frankowiczów, będących obecnie na łasce banku. Potrzebuję
    jednak rady odnośnie pisma o wcześniejszą spłatę, które chcę wylansować do banku z
    prośbą o ugodę (dogadanie się). Co w nim napisać, na co się powołać ?
    [cut]

    > Co polecacie, czy w ogóle ma sens pisanie do nich ?
    >
    > Za wszelkie rady będę wdzięczny
    > Alojzy

    odpuść sobie, jak się poczujesz jak dostaniesz odmowę?

    bank niczego nie anuluje, nie zgodzi się na przealutowanie po kursie
    innym niż obecny

    powoływanie się na rozsądek w rozmowie z bankiem nie ma sensu, oni mają
    PROCEDURY

    --
    pozdrawiam
    RobertS