  • 1. Data: 2002-05-03 09:43:01
    Temat: Kredyt Babnk- Ekstralokum - brał ktos?
    Od: "Richard" <R...@p...onet.pl>

    Hejka!

    Brał ktoś kredyt Ekstralokum w Kredyt Banku?

    Podzeili się ktos ze mną swoją opinią i spostrzezeniami?

    Ma ten kredyt jakies ukryte kruczki...????

    Dzieki

  • 2. Data: 2002-05-06 23:06:09
    Temat: Re: Kredyt Babnk- Ekstralokum - brał ktos?
    Od: "Mariusz A. Jasiński" <N...@p...onet.pl>

    Richard wrote:

    > Hejka!
    >
    > Brał ktoś kredyt Ekstralokum w Kredyt Banku?
    >
    > Podzeili się ktos ze mną swoją opinią i spostrzezeniami?
    >
    > Ma ten kredyt jakies ukryte kruczki...????

    nie ma, poza tym że tak jak w każdym innym banku w każdej
    chwili może zmienić się Tabela Opłat i dość często zmieniają
    zasady oprocentowania,
    ja np. jak brałem to PLN było wibor3m + 1,5 p, a teraz jest
    +3p (ja mam po staremu)

    generalnie jestem zadowolony, niewysokie prowizje, obsługa
    średnia, ale podchodząc grzecznie ja się zawsze dogaduję

    wg mnie kredyt mieszkaniowy nalezy brać w banku, który
    prowadzi całą obsługę kredytu w oddziale i możesz rozmawiać
    bezpośrednio z odpowiedzialnym pracownikiem (tak jest w KB),
    a np. w takim Millenium wszystko jest w centrali, i nie ma z
    nimi bezpośredniego kontaktu

    MJ