  • 1. Data: 2002-05-13 10:40:05
    Temat: Kredyt 100% - gdzie????
    Od: "Richard" <R...@p...onet.pl>

    Panowie?
    Gdzie dostane kredyt mieszkaniowy na 100 % wartości nieruchomości???

    Chodzi mi o budowe domu metopdą gospodarczą

    Jest taki bank który tak daje???

    Dzięki

    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2002-05-13 11:12:26
    Temat: Re: Kredyt 100% - gdzie????
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "Richard" <R...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Panowie?

    I Panie .... szanowny kolego ..

    > Gdzie dostane kredyt mieszkaniowy na 100 % wartości nieruchomości???3

    może KB ...

    http://biznes.interia.pl/banki/kredyty/mieszkaniowe.
    html

  • 3. Data: 2002-05-13 11:49:22
    Od: "Tom" <T...@w...pl>

    > Panowie?
    > Gdzie dostane kredyt mieszkaniowy na 100 % wartości nieruchomości???

    Nigdzie. Banki dają max 80% wartości i to tylko przy dobrych lokalizacjach,
    kiledy jest duża płynność nieruchomości.

    > Chodzi mi o budowe domu metopdą gospodarczą

    Hi, Hi, banki wymagaja posiadane środki i kredyt wystaczyły na wybudowanie
    całego domu, a budując metodą gospodarczą pragniesz wydać mniej niż wynosza
    koszty budowy (katalogowe).

    > Jest taki bank który tak daje???

    Nie ma.

    > Dzięki

    Proszę

    Tomasz

    > Pozdrowienia

    A gdzie podpis?
    Gall Anomin? ;-)

  • 4. Data: 2002-05-13 12:06:53
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

> [...]
    > Gdzie dostane kredyt mieszkaniowy na 100 % wartości nieruchomości???
    >
    > Chodzi mi o budowe domu metopdą gospodarczą

    Sprobuj w pkobp. Ostatnio udostepnili mozliwosc kredytowania 100% wartosci
    inwestycji, placi sie za to dodatkowa skladke ubezpieczeniowa.

    Marek

  • 5. Data: 2002-05-13 13:13:55
    Od: "Flashmaster" <f...@w...pl>

    "Kasia" <K...@e...pl> wrote in message news:abo6s0$3jf$1@news.tpi.pl...

    > http://biznes.interia.pl/banki/kredyty/mieszkaniowe.
    html

    KREDYTY NA CELE MIESZKANIOWE - stan na 09.06.2002 - hmmmmmmm

    pozdr. Marcin

  • 6. Data: 2002-05-13 13:22:05
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "Flashmaster" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    > KREDYTY NA CELE MIESZKANIOWE - stan na 09.06.2002 - hmmmmmmm
    >
    > pozdr. Marcin

    Super świeże dane , a co :-))) troszkę tylko wybiegają w przyszłość :-)))