  • 41. Data: 2018-05-30 09:37:53
    Temat: Re: Kradzież tożsamości. Co zmienia RODO?
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-05-29 o 15:27, Liwiusz pisze:

    > Nie trzeba, stąd właśnie moje podśmiechujki z tych, którzy tak
    > szczególnie chronią swoje dowody przed skserowaniem.

    > Dane muszą być rzeczywiste, bo jak pożyczka będzie na Alfonsa, a nie na
    > Liwiusza, to przecież tematu pożyczki na Liwiusza nie będzie. A jeśli
    > pożyczka będzie na Liwiusza, to i tak nie rodzi to zobowiązania
    > Liwiusza, ponieważ nie będzie jednej krytycznej danej - podpisu
    > Liwiusza. Jedyne to to, że istnieje ryzyko, że Liwiusz będzie
    > poprzeciągany po sądach, aby grafolodzy wykazali to oszustwo.

    Z linku, który podałem, to nie tylko to może Cię czekać.
    Zajęcia komornicze, brudy w BIK i BIG, windykatorzy terenowi itepe.

    --
    Pete

  • 42. Data: 2018-05-30 10:21:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-05-30 o 09:37, Pete pisze:

    > Z linku, który podałem, to nie tylko to może Cię czekać.
    > Zajęcia komornicze, brudy w BIK i BIG, windykatorzy terenowi itepe.

    To wszystko zależy na jakim etapie się włączy do obrony. Jak ktoś
    nieuważny, albo nie mieszka w kraju, to być może, ale normalny człowiek
    szybko się zorientuje, że coś jest nie tak, a środki zaradcze na to są.

    Tylko nadal nie wiem co ma do tego RODO - przecież istnienie przepisów
    zakazujących czegoś, nie powoduje, że przestępców i przestępstw nie ma.

    --
    Liwiusz

  • 43. Data: 2018-05-30 11:57:01
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-05-30 o 10:21, Liwiusz pisze:
    > Tylko nadal nie wiem co ma do tego RODO - przecież istnienie przepisów
    > zakazujących czegoś, nie powoduje, że przestępców i przestępstw nie ma.

    Cały czas udowadniasz że RODO nic nie daje albo że nie jest potrzebne.
    Ktoś tu jest niedouczony albo bezczelnie kłamie.

  • 44. Data: 2018-05-30 13:29:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-05-30 o 11:57, z pisze:

    > Cały czas udowadniasz że RODO nic nie daje albo że nie jest potrzebne.
    > Ktoś tu jest niedouczony albo bezczelnie kłamie.

    Cały czas nic nie rozumiesz.

    Po pierwsze - RODO nie daje żadnej nowej jakości ochrony danych, która
    była do tej pory

    Po drugie - RODO i dotychczasowa ochrona danych osobowych to przepisy
    zbędne z punktu widzenia ścigania i karania przestępstw kradzieży
    tożsamości (np. wspominanych w tym wątku wyłudzeń kredytów na
    sfałszowane dowody lub przy posługiwaniu się nieswoim dowodem).

    --
    Liwiusz

  • 45. Data: 2018-05-30 14:15:29
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Z linku, który podałem, to nie tylko to może Cię czekać.
    > Zajęcia komornicze, brudy w BIK i BIG, windykatorzy terenowi itepe.

    "Rozmawiasz" z windykatorem. Liwiusz jest windykatorem. Sam to gdzieś
    kiedyś napisał.

    --
    animka

  • 46. Data: 2018-05-30 15:15:57
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Animka <a...@t...wp.pl> writes:

    > Znasz jakiś Sąd, który rzetelnie się tym zajmie?
    > Sąd stwierdzi: podpis jest, przesyłka z Sądu odebrana i podpisana na
    > poczcie (choćby nawet pracownicy czy pracownica poczty wzięła łapówkę
    > za podrobienie podpisu odbioru).

    Jeśli kojarzę o czym mowa, to tu nie ma żadnych przesyłek z sądu,
    a tylko podpis pod umową, i ew. sprawa cywilna na horyzoncie. Nikt nie
    wie co się stanie, bardziej zależy to od prawników obu stron niż od
    sądu.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 47. Data: 2018-05-30 15:18:33
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    z <...@...pl> writes:

    > Cały czas udowadniasz że RODO nic nie daje albo że nie jest potrzebne.

    To akurat może być możliwe. Nie przesądzam, ale jedyną naprawdę dobrą
    metodą ochrony danych jest taka, w której nikomu ich nie udostępniamy.
    W wersji lżejszej, wiemy komu co udostępniliśmy i nie robimy tego bez
    analizy ryzyka i pewnej kontroli nad tym.
    Z tym, że do takich danych jak PESEL to tego nie da się zastosować.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 48. Data: 2018-05-30 22:42:59
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> writes:

    > Jedynie. Nic więcej.

    Czyli strata czasu. Może ty masz patent na nieśmiertelność. Ja nie. I
    dla mnie stracony czas jest nie do odzyskania ...
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    <StevenK> You're rewriting parts of Quake in *Python*?

  • 49. Data: 2018-05-30 23:25:26
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-05-30 o 14:15, Animka pisze:
    > "Rozmawiasz" z windykatorem. Liwiusz jest windykatorem. Sam to gdzieś
    > kiedyś napisał.

    To by tłumaczyło dlaczego tak zmienia tematy, zbija z tropu, uwydatnia
    nieistotne szczegóły i zawsze ma rację :-)
    Taka wyższa kultura prawniczości.

  • 50. Data: 2018-05-31 06:44:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-05-30 o 22:42, Kamil Jońca pisze:

    > Czyli strata czasu. Może ty masz patent na nieśmiertelność. Ja nie. I
    > dla mnie stracony czas jest nie do odzyskania ...

    Tyle że RODO nic w tej materii nie zmienia, więc nijak się ma do
    "kradzieży tożsamości" - nadal będzie możliwa, a problemy z niej
    wynikające nie będą znikać jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki,
    bo się poszkodowanemu "nie chce życia tracić".

    --
    Liwiusz