  • 21. Data: 2005-01-31 16:44:29
    Temat: Re: Kradziez karty i pieniedzy, bank odmawia odpowiedzialnosci [Pekao SA]
    Od: "ania" <a...@w...pl>

    > Po pierwsze, mogli wypłacić w POSie w jakimś banku (nie wiem, jakie są
    > limity dla kart Pekao). Po drugie, mogli zapłacić za sprzęt RTV w jakimś
    > sklepie - Maestro jest zwykle autoryzowana PINem (i to wydaje się bardziej
    > prawdopodobne).

    Autor napisał : "....w dwóch transakcjach podjać dostępne środki"
    ja to rozumiem jako wypłatę.
    jeże jeżeli w sklepie ktoś wbił PIN , to nie było to podjęcie środków.

    > Może właściciel skorzystał z przerobionego bankomatu?
    nie za dużo zbiegów okoliczności?

  • 22. Data: 2005-01-31 16:49:38
    Od: "ania" <a...@w...pl>

    > Skąd wiesz, jaki jest limit, skoro w ogóle nie było powiedziane, jaka
    > to karta? Sa karty "do wysokości salda", tak, w Pekao też.

    ale nie karty płatnicze. karty płatnicze maja limity transakcji i dziennych
    i miesięcznych. te limity ustala sie za pomocą hasła dostępu do konta i może
    to zrobić tylko własciciel, dodatkowo osoba z którą rozmawia się na ten
    temat musi oddzwonić na podany w umowie telefon... by potwierdzić zmianę.
    owszem jest karta w pekao przy pomocy której wypłaca się pieniądze w okienku
    banku, ale ona nie jest kartą płatniczą.
    i szczerze wątpię, że złodziej był na tyle "odważny", że poszedł do okienka
    bankowego z kradziona kartą narażając się na złapanie.
    w dalszym ciągu nie wierzę w opowieść Bogdana.
    Bogdanie - podaj w jakim oddziale pekao składałeś reklamację.

  • 23. Data: 2005-01-31 17:11:25
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "ania" <a...@w...pl> writes:

    > ale nie karty płatnicze.

    Ktoś cię oszukał. Słuchaj, ja MAM taką kartę, wiec chyba wiem co
    mówię!

    MJ

  • 24. Data: 2005-01-31 17:41:06
    Od: Circulus <b...@n...polbox.com>

    On Mon, 31 Jan 2005 17:49:38 +0100, "ania" <a...@w...pl> wrote:

> [...]
    /.../
    >w dalszym ciągu nie wierzę w opowieść Bogdana.
    >Bogdanie - podaj w jakim oddziale pekao składałeś reklamację.

    Droga Aniu. Rozumiem, że to grupa dyskusyjna i ma ona swoje prawa, tym
    niemniej to co robisz jest dosyć irytujące. Nie potrafiąc (nie chcąc?)
    pomóc, ani doradzić jak postapić w konkretnej sytuacji, wypowiadasz się nie
    na temat i podajesz w wątpliwość całą historię. Trafiłaś na tolerancyjnego
    człowieka, więc jeśli takie zachowanie sprawia Ci przyjemność, to proszę
    bardzo... Dla twojej satysfakcji, pomimo że to nic nie wnosi, dokładam nawet
    parę wyjaśnień:
    -tak, karta umożliwiała wypłaty i zakupy do wysokości salda,
    -jedną z transakcji przeprowadzonych przez złodziei była wypłata z
    bankomatu, drugą wykonali w jakims punkcie handlowym, w obu użyli PIN;
    -pokrzywdzona osoba stanowczo twierdzi, że PINu razem z kartą nie było, a
    kiedyś wczesniej (może to tylko takie myślenie po fakcie...) ktoś chyba
    obserwował jak wypłaca pieniądze w bankomacie
    To tyle, wybacz raczej nie bedę kontynuował dyskusji w tym podwątku.

    Pozdrawiam, Bogdan.

  • 25. Data: 2005-01-31 19:04:39
    Od: "ania" <a...@w...pl>

    > Ktoś cię oszukał. Słuchaj, ja MAM taką kartę, wiec chyba wiem co
    > mówię!
    >
    > MJ

    to bardzo prosze podaj jej nazwę, a ja o tym opowiem temu, kto mnie oszukał.

  • 26. Data: 2005-01-31 19:09:44
    Od: "ania" <a...@w...pl>

> [...]
    > obserwował jak wypłaca pieniądze w bankomacie
    > To tyle, wybacz raczej nie bedę kontynuował dyskusji w tym podwątku.

    Bogdanie, poufałości zostaw proszę dla bliższych Ci osób.
    Jeżeli nie mam racji, mylę się co do karty, napisz proszę jaka to karta i
    dodatkowo gdzie była reklamowana.
    Jest to naprawdę bardzo ciekawa sprawa, zwłaszcza jeśli chodzi o kartę pekao
    sa.
    A parę kart z oferty pekao znam.

  • 27. Data: 2005-01-31 19:10:33
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "ania" <a...@w...pl> writes:

    > to bardzo prosze podaj jej nazwę, a ja o tym opowiem temu, kto mnie oszukał.

    Z największa przyjemnością: Visa Classic.

    Tu masz opis, obrazek i wszystko:

    http://www.pekao.com.pl/indywidualni4s2.xml?/sid=34/
    lang=PL/603383-908799-57809

    MJ

  • 28. Data: 2005-01-31 21:02:57
    Od: "Ania" <a...@w...pl>

    > Z największa przyjemnością: Visa Classic.
    >
    > Tu masz opis, obrazek i wszystko:
    >
    > http://www.pekao.com.pl/indywidualni4s2.xml?/sid=34/
    lang=PL/603383-908799-57809

    Nie wszystko, zgoda co do karty w USD, ale złotowa ma limit wypłat w
    bankomacie 1500 zł. tak mi się wydaje....;)

  • 29. Data: 2005-01-31 21:41:36
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Ania" <a...@w...pl> writes:

    > Nie wszystko, zgoda co do karty w USD, ale złotowa ma limit wypłat w
    > bankomacie 1500 zł. tak mi się wydaje....;)

    Nie ma.

    MJ

  • 30. Data: 2005-01-31 22:39:20
    Od: "Poirot" <n...@o...pl>

    Stawiam że PIN był razem z karta w portfelu.

    Bardzo mozliwe. Piny sa latwe do zapamietania wiec czemu wlasciciel trzymal
    razem z karta? Co za glupota!

    Po drugie, jak wstukujemy pin w bankomacie to ZAWSZE zakrywajmy reka zeby nikt
    nie widzial tego.

    Au revoir