  • 1. Data: 2007-11-14 18:41:37
    Temat: Koperta depozytowa
    Od: "Wabi" <b...@o...eu>

    Ile kosztuje wynajęcie koperty depozytowej do bankomatu w PKO BP i w Pekao SA?

  • 2. Data: 2007-11-14 22:53:57
    Temat: Re: Koperta depozytowa
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Wabi" <b...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Ile kosztuje wynajęcie koperty depozytowej do bankomatu w PKO BP i w Pekao
    > SA?

    Co to znaczy wyNAjęcie koperty depozytowej?
    Nie wiem jak jest w PeKaO S.A. ale w PKO BP wyjęcie koperty depozytowej z
    bankomatu bylo za darmo (od 2 lat nie posiadam Superkonta wiec nie wiem, jak
    jest teraz). Włozenie npelnionej banknotami równiez za darmo.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2007-11-15 14:19:54
    Od: Grzexs <g...@u...o2.pl>

> [...]
    > bankomatu bylo za darmo (od 2 lat nie posiadam Superkonta wiec nie wiem, jak
    > jest teraz). Włozenie npelnionej banknotami równiez za darmo.

    Wyciągnięcie koperty z bankomatu za darmo (o ile bankomat takowe
    posiada, a często nie posiada), dodatkowo dodam, że nie trzeba znać pinu
    do karty, można wpisać bele co.

    Włożenie napełnionej też za darmo, ale jak wpłata nie jest na PKO BP lub
    Inteligo, to potrącają wysoką prowizję.

    Jeszcze taki hint - jak bankomat wyda kopertę, a nie chce oddać karty i
    nie reaguje na naciskanie klawiszy to... należy poczekać ok. 3 minut, w
    końcu odda kartę. Zdarzyło mi się takie cóś przy nowszym modelu NCR-a.

    Grzexs

  • 4. Data: 2007-11-22 14:12:06
    Temat: Wyludzenie kredytu w kredytbank
    Od: d...@o...pl (D)

    Mam problem: otóż ktoś używając moich danych wyłudził kredyt z Banku.
    Dostałem z kredytBanku przesyłkę z ktorej wynika, jakobym wziął kredyt na
    zakupy na raty w sys. ratalnym Żagiel./ Przesyłka zawierała tekst umowy
    kredytowej, jej warunki, umowe o ubezp. nazycie z Tow. Warta; blankiety
    wpłąt
    dla spłacania rat: 183zł na miesiąc przez 2 lata; oraz moje dane - poczęści
    prawdziwe, a poczęsci sfałszowane. Prawdziwe były moje imie i nazwisko,
    adres
    zamieszkania, i nr pesel. A fałszywe: nr dowodu sosbistego, nr legitymacji,
    kod
    pocztowy oraz nr telefonu. Fałszywe było także dane o moim rzekomym
    pracodawcy,
    była nazwa jego i adres oraz tel. jednak ja nie pracuję i nie wiąże mnei
    umowa o
    prace ani z tym , ani z zadnym innnym pracodawcą.
    Dzwoniłem do kredyt bqanku w tej sprawie, powradzono mi abym napisał list
    polecony do nich w tej sprawie - i tak zrobiłem. W liście tym oświadczyłem,
    że nie brałem zadnego kredytu, że moje dane są sfałszowane, że nie mam
    umowy o pracę, że nie zgubiłem dow. osob. itp.
    w odpowidzi po kilku dniach dostałem pismo z informacją ze bank wstrzymał
    wysyłanie korespondencji upominawczej; i że poinformuje i sprawie organy
    ścigania.
    Mam pytanie: co powiniene jeszce ewentualnie zrobić i jak ta sprawa noże sie
    potoczyć dalej?

  • 5. Data: 2007-11-22 14:19:09
    Temat: Re: Wyludzenie kredytu w kredytbank
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 22 Lis, 15:12, d...@o...pl (D) wrote:

    > Mam pytanie: co powiniene jeszce ewentualnie zrobić i jak ta sprawa noże sie
    > potoczyć dalej?

    Rowniez powinienes zglosic na policje popelnienie przestepstwa z
    wykorzystaniem twoich danych - a nie liczyc na bank.

  • 6. Data: 2007-11-22 19:20:36
    Od: "Darek" <d...@w...info>

    Przede wszystkim powinieneś powiadomić policję,
    bank trochę ma związane ręce w takich sprawach.
    A poza tym bank i tak będzie chciał odzyskać pieniądze więc kogoś musza
    ścigać, padło na Ciebie :(
    Jak masz papier z policji to masz spokoj przynajmniej na jakis czas.
    Napewno dostaniesz wezwanie do sądu bo wczesniej czy pozniej tam sprawa
    trafi.

    Ciekawe jak rozwiążą sprawę z raportem do BIK, czy zaraportują Cię z kiepską
    historią z automatu czy się wstrzymają.

    pzdr

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...