  • 1. Data: 2007-11-14 16:30:13
    Temat: Kod autoryzacji...
    Od: "Lukasz M. Pychynski" <l...@o...eu>

    Jak jest z generowaniem kodu autoryzacji?
    Dzisiaj spotkala mnie ciekawostka:

    platnosc karta w 3 miejsach, w dwoch transakcja obslugiwana przez eService.
    i... dokladnie ten sam kod autoryzacji...

    Karta AX.

    --
    Pozdrawiam,

    Łukasz M. Pychyński

  • 2. Data: 2007-11-14 20:49:07
    Temat: Re: Kod autoryzacji...
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 14 Lis, 17:30, "Lukasz M. Pychynski" <l...@o...eu>
    wrote:
> [...]
    >
    > platnosc karta w 3 miejsach, w dwoch transakcja obslugiwana przez eService.
    > i... dokladnie ten sam kod autoryzacji...

    sprawdz przez podglad, lub gdy dostaniesz wyciag, co z tymi
    transakcjami.

  • 3. Data: 2007-11-19 16:11:17
    Od: "Lukasz M. Pychynski" <l...@o...eu>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał

    > sprawdz przez podglad, lub gdy dostaniesz wyciag, co z
    > tymi transakcjami.

    Podglad zeznaje, ze transakcje obie odbyly sie u tego samego sprzedawcy
    (identyczne dane sprzedawcy).
    Nie jest to zgodne z prawda. :))

    --
    Pozdrawiam,