  • 1. Data: 2007-11-14 10:04:38
    Temat: Citi - zmiany w dostępie przez www od 17.11.2007
    Od: "Bartosz 'xbartx, Nowakowski" <b...@h...net>

    Witam

    Z tego co rzuciłem pobieżnie (przyznam się bez bicia) na archiwum grupy
    to była jakaś informacja w październiku. Dzisiaj przy logowaniu się do
    konta mamy więcej szczegółów:

    "17 listopada 2007 roku zostanie uruchomiona nowa wersja serwisu
    internetowego Citibank Online. Nowa platforma będzie posiadać
    rozszerzone funkcjonalnści oraz zmienioną szatę graficzną.
    ^^^^^^^^^^^^^^
    Po uruchomieniu serwisu, korzystanie z nowej wersji Citibank Online
    należy rozpocząć od jednorazowej rejestracji za pomocą karty debetowej
    lub identyfikacyjnej. Przez pierwsze tygodnie po uruchomieniu będzie
    możliwe logowanie zarówno do starej, jak i nowej wersji systemu.

    Informujemy, że w pierwszej fazie zmiany platformy, rejestracja za
    pomocą Karty Kredytowej Citibank nie będzie możliwa. Użytkowników kart
    kredytowych prosimy o korzystanie ze starej wersji Citibank Online."

    Jak widać błędów się nie ustrzeżono ;) oby przy uruchomieniu nie było
    takich "błędów" więcej.

    Xenocide

  • 2. Data: 2007-11-14 10:36:31
    Temat: Re: Citi - zmiany w dostępie przez www od 17.11.2007
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 14.11.2007 Bartosz 'xbartx, Nowakowski <b...@h...net> napisał/a:
    > Jak widać błędów się nie ustrzeżono ;) oby przy uruchomieniu nie było
    > takich "błędów" więcej.

    Spoko, w Multi literówka jest od lat ;)

    Wybierz odpowiednią opcję i kliknij na wybrany rachunek, aby
    zobaczyć jego szczegóły, historię, zablokowane na nim środki lub
    komunikaty do rachunku przesłane przez MultiBank. Klikając
    wybierzesz także rachunek, na ktrym będziesz wykonywać dalsze
    ^^^^^
    operacje. Uaktywnisz jednocześnie menu na górnym pasku.
    --
    Samotnik
    http://www.pachnidelko.pl/

  • 3. Data: 2007-11-14 12:14:10
    Od: Piotr <p...@R...com>

    Samotnik wrote:

    > Spoko, w Multi literówka jest od lat ;)

    Chciałbym dodać, że tu nie tylko literówka, ale i błąd językowy.

    P.

  • 4. Data: 2007-11-14 13:07:25
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    ?
    --
    Samotnik
    http://www.pachnidelko.pl/

  • 5. Data: 2007-11-14 15:01:51
    Od: Piotr <p...@R...com>

    Samotnik wrote:

    > ?

    rozszerzone funkcjonalności - to jakaś informatyczna nowomowa /
    zapożyczenie z ang.

    rozszerzona funkcjonalność (to jest rzeczownik niepoliczalny raczej)
    albo rozszerzone funkcje IMO...

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2007-11-14 16:57:23
    Od: Michal Raczko <U...@p...pl>

    Bartosz 'xbartx, Nowakowski wrote:
    > "17 listopada 2007 roku zostanie uruchomiona nowa wersja serwisu
    > internetowego Citibank Online. Nowa platforma będzie posiadać
    > rozszerzone funkcjonalnści oraz zmienioną szatę graficzną.

    Ciekawe czy bedzie dostepne demo na stronie banku dla ludzi, ktorzy nie
    maja konta w Citi. Przydaloby sie bardzo.

    Pozdrawiam,

    --
    Michal Raczko