  • 1. Data: 2007-11-14 19:03:06
    Temat: Awizo gotówki w banku
    Od: "Wabi" <b...@o...eu>

    Jakie kwoty w bankach należy wcześniej zaawizować? Czy bez zgłaszania dzień
    wcześniej dużej ilości gotówki duży oddział banku ma prawo odmówić wypłaty?

  • 2. Data: 2007-11-14 19:29:40
    Temat: Re: Awizo gotówki w banku
    Od: "jkolinna" <k...@w...plNOSPAM>

    Użytkownik "Wabi" <b...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Jakie kwoty w bankach należy wcześniej zaawizować? Czy bez zgłaszania
    > dzień
    > wcześniej dużej ilości gotówki duży oddział banku ma prawo odmówić
    > wypłaty?

    powyżej 50 tyś euro.
    Wyjątkiem jesst VE bank

    rgds

    jk

  • 3. Data: 2007-11-14 19:34:55
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    chyba zalezy od banku,
    w moim przykladowo moza (nie trzeba) awizowac kwoty powyzej 20tys (nawet w
    jakich banknotach) i wtedy to jest gratis,
    pobranie takiej kwoty bez awizowania to juz chyba 0,9%
    o kwocie maksymalnej bank w tabeli oplat nie wspomina

  • 4. Data: 2007-11-14 19:42:13
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-11-14 20:29, jkolinna stwierdził, że:
    > Wyjątkiem jesst VE bank

    Visa Electron bank?;-)))

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 5. Data: 2007-11-14 19:55:29
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Jakie kwoty w bankach należy wcześniej zaawizować? Czy bez zgłaszania
    > dzień
    > wcześniej dużej ilości gotówki duży oddział banku ma prawo odmówić
    > wypłaty?

    w większości banków 20 tys. chociaż nie wiem czy to zgodne z prawem
    pzdr
    GL

  • 6. Data: 2007-11-14 19:59:36
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Wabi" <b...@o...eu> writes:

    > Jakie kwoty w bankach należy wcześniej zaawizować? Czy bez zgłaszania dzień

    Hehe, a kolega niedawno zamowil sobie wyplate -dziestu tysiecy i
    ostatniego dnia sie okazalo, ze transakcja sie opozni i chwilowo ich
    nie potrzebuje. Powiedzial, ze na razie nie wezmie tych pieniedzy, to
    sie okazalo, ze za _niepodjecie_ pieniedzy jest oplata. To sie
    zapytal, czy ma isc do kasy, podjac i wplacic nazad... I wtedy
    powiedzieli, ze z oplaty rezygnuja 8-).

    MJ

  • 7. Data: 2007-11-14 20:17:24
    Od: Gostecka <d...@e...pl>

    Michal Jankowski napisał(a):

> [...]
    > sie okazalo, ze za _niepodjecie_ pieniedzy jest oplata. To sie
    > zapytal, czy ma isc do kasy, podjac i wplacic nazad... I wtedy

    to jest logiczne, bo bank musi zamowic gotowke, a jak jej klient nie
    wezmie to zazwyczaj ma przekroczony limit i dlatego ta prowizja

  • 8. Data: 2007-11-14 22:43:25
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Gostecka" <d...@e...pl> napisał w wiadomości

    > to jest logiczne, bo bank musi zamowic gotowke, a jak jej klient nie
    > wezmie to zazwyczaj ma przekroczony limit i dlatego ta prowizja

    Jak widać - z logiką nie ma to nic wspólnego, skoro można
    podjąć gotówkę i po minucie wpłacić ją z powrotem, już bez żadnej
    prowizji (dodatkowo angażując kasjerkę).

    Podobnie omijało się obowiązującą w PKO BP opłatę za pobranie
    z konta kwoty mniejszej niż x złotych - wypłacało się więcej,
    a za chwilę wpłacało różnicę.

    Piotr

  • 9. Data: 2007-11-14 22:52:07
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Jak widać - z logiką nie ma to nic wspólnego, skoro można
    > podjąć gotówkę i po minucie wpłacić ją z powrotem, już bez żadnej
    > prowizji (dodatkowo angażując kasjerkę).

    Jednakże jesli klient nie przyjdzie do oddziału, prowizja "zadziała".

    > Podobnie omijało się obowiązującą w PKO BP opłatę za pobranie
    > z konta kwoty mniejszej niż x złotych - wypłacało się więcej,
    > a za chwilę wpłacało różnicę.

    Analogicznie w Multibanku (nie wiem czy nadal sa tam płatne niskie wypłaty w
    kasie).

    marekz

  • 10. Data: 2007-11-14 22:59:05
    Od: Gostecka <d...@e...pl>

    PiotRek napisał(a):
> [...]
    >
    > Podobnie omijało się obowiązującą w PKO BP opłatę za pobranie
    > z konta kwoty mniejszej niż x złotych - wypłacało się więcej,

    nie da się wyeliminować wszystkich przypadków, ale część z nich napewno