  • 1. Data: 2002-02-18 20:36:43
    Temat: Konto wirtualne dla Wspolnoty Mieszkaniowej
    Od: "Grzegorz L." <g...@p...onet.pl>

    Witam,
    Przepraszam za powtorke, ale mialem problemy z siecia, a serwer nie
    przechowuje juz postow z 17-01-2001 dotyczacych mojego pytania o konto j.w.
    Cyz ktos moglby mi zrowic FW tych postow? Obiecuje, ze ustawilem juz sobie
    klienta newsow do pobierania lokalie tresci wiadomosci.

    P.S. Bylem przekonany, ze "konto firmowe" w Inteligo bedzie OK. Okazuje sie
    jednak, ze jest to konto dla osob fizycznych prowadzicych wlasny interesik i
    dla spolek cywilnych. Czy zeczywiscie taka instytucja jak Wspolnota
    Mieszkaniowa musi udac sie do banku z marmurami?

    Pozdrawiam,
    Grzegorz
    GG# 59513
    g...@p...onet.pl