  • 11. Data: 2002-05-20 17:46:43
    Temat: Re: Re: Re: Re: Konto walutowe w BZWBK.
    Od: SunWoj <s...@w...pl>

    eeeee-juz dzis zalozylem studenckie... :)
    W miare fajnie na poczatek to wyglada...
    I tak mnie interesi tylko maestro /na europe/ i te walutowe!

    Dzieki za porady.
    Pozdrawiam.
    Wojtek

  • 12. Data: 2002-05-20 18:19:03
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > eeeee-juz dzis zalozylem studenckie... :)

    no i dobrze :-)

    > W miare fajnie na poczatek to wyglada...

    _wyglada_ fajnie, szkoda ze to przelewow sie nie nadaje

    > I tak mnie interesi tylko maestro /na europe/ i te walutowe!

    no w ogole wbk jest fajny... takie moje subiektywne odczucie,
    fajne karty (Maestro, VC), jedyne konto z definicji _studenckie_
    bez oplat i najlepsze IMHO rachunki walutowe

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl