  • Data: 2003-01-20 12:12:43
    Temat: Konto walutowe
    Od: "Jarecky" <j...@m...com.pl_nospam> szukaj wiadomości tego autora

    Szukalem info na temat kont walutowych w archiwum grupy i naswiezsze sa z 14
    wrzesnia 2002 a od tego czasu moglo sie duzo pozmieniac wiec osmiele sie
    zadac pytanie jeszcze raz. W jakim banku najbardziej sie oplaca zalozyc
    konto walutowe a dokladnie dolarowe? Ja mam zalozone pracownicze konto przez
    moja firme w Pekao (byczku) ale jest zalosne (tzn 0%, caly czas straszne
    prowizje itd) a mam mozliwosc teraz zmienic tylko nie wiem gdzie. Otrzymuje
    na to konto co miesiac wynagrodzenie w $ i nie zalezy mi na utrzymaniu kasy
    na tym koncie a przelewie jak najtanszym do mbanku.

    Dzieki z gory.

    Jarecky