  • 1. Data: 2005-04-20 15:03:14
    Temat: Jaki kredyt hipoteczny refinansujący w CHF ? Pomożcie :)
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    Witam,

    Jaki polecacie na rynku kredyt na refinansowanie innego kredytu (tamten był
    2 lata temu na kupno nowego mieszkania). Waluta CHF, główny czynnik to
    wysokość oprocentowania i prowizji. Dodatkowe to możliwość przewalutowania i
    wcześniejszej spłaty bez opłat. Jakiś podgląd przez net byłby miły, acz nie
    na zabój. Inne duperele (rachunek, karty itd) do tego mi niepotrzebne.

    pzdr
    topjes

  • 2. Data: 2005-04-20 20:29:40
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 20 Apr 2005 17:03:14 +0200, topjes <n...@d...rady> napisał:

> [...]
    > nie
    > na zabój. Inne duperele (rachunek, karty itd) do tego mi niepotrzebne.

    Chcesz poważnie, czy duperele
    Jak chcesz poważnie to zapraszam na priv. Z dotychcasowych informacji to
    1.47% do 5,0%
    Zbyszek

    --
    Używam M2 - innowacyjnego klienta poczty wbudowanego w Operę:
    http://www.opera.com/