  • 21. Data: 2008-02-25 13:35:22
    Temat: Re: Konto online eurobank - problem
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 25 Lut, 14:32, "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:
    > Użytkownik "Jan Strybyszewski"
    >

    > Toyota Ban daje identyczne tokeny (tyle ze z logo Toyoty) - właśnie są
    > dwa
    > do rachunku wspolnego. Mam taki rachunek - kazdy uzytkownik ma swoj
    > login
    > a potem swoje hasło rozszerzone o wskazanie tokena

    W sumie logiczne.
    Jesli bank daje dwie karty do wspolnego konta to i dostep internetowy
    tez powinien byc zdublowany.

  • 22. Data: 2008-02-25 15:59:08
    Od: Caldrith <k...@i...pEEl>

    tata, a Jan Strybyszewski <g...@...pl> powiedzial/a:

    > Moj w telefonie narazie odpukac dziala.

    a moj padl...
    po drugim podejsciu myslalem, ze bedzie dobrze, bo pierwsze zalogowanie
    system przelknal, zmienilem sobie haslo, pochodzilem po stronie i dalem
    spokoj...
    a dzisiaj chcialem sie zalogowac - sorry winetou...

    stwierdzilem, ze to bez sensu, pojechalem do placowki, zrezygnowalem z
    aplikacji na rzecz tokena sprzetowego i wierze, ze teraz bede mial
    swiety spokoj... za te 5,55% mysle, ze 2 zl/m-c oplaci mi sie :]

    --
    \\\\// _________________________________________.
    (~0-0~) /Caldrith! ~|~ 1045924 |

  • 23. Data: 2008-02-25 23:40:27
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf"

    > W sumie logiczne.
    > Jesli bank daje dwie karty do wspolnego konta to i dostep internetowy
    > tez powinien byc zdublowany.

    tak ci się wydaje - w ich systemie nie ma logiki
    - ten sam rachunek ROR do którego przypięte są 2 karty debetowe VC
    pokazują 2 razy (jeden pod drugim) z tym samym saldem (i najwyżej
    wolnymi środkami innymi jeśli była operacja) po czym niżej
    podsumowują wolne środki i jak masz saldo 1000
    to wolnych środków 2000
    Nie umieją zrobić w dziale 'karta' czegoś tak prostego jak operacje
    tylko tą kartą - wszystkie operacje mogę zobaczyć w historii rachunku
    *** blad ***