  • 1. Data: 2004-12-03 11:21:03
    Temat: Konto dla Stowarzyszenia ?
    Od: "Aga & Marcin" <r...@i...pl>

    WItam !
    Pytanko czy może ktos polecić w jakim banku otworzyć konto (TANIO i
    zdostepem do netu) dla Stowarzyszenia. Z góry dzięki za info

    Pozdrawiam
    Maricn

    --
    Aga i Marcin (a usuń _ z adresu...)

  • 2. Data: 2004-12-03 15:41:25
    Temat: Re: Konto dla Stowarzyszenia ?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Aga & Marcin <r...@i...pl> wrote:
    > WItam !
    > Pytanko czy może ktos polecić w jakim banku otworzyć konto (TANIO i
    > zdostepem do netu) dla Stowarzyszenia. Z góry dzięki za info

    VW Bank direct lub specjalne konto dla stowarzyszen w PKO BP na przyklad

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2004-12-03 18:09:38
    Od: "Sebastian" <s...@C...onet.pl>

    Użytkownik "Aga & Marcin" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
    > WItam !
    > Pytanko czy może ktos polecić w jakim banku otworzyć konto (TANIO i
    > zdostepem do netu) dla Stowarzyszenia. Z góry dzięki za info

    w pekaosie jest mozliwosc konta dla fundacji za darmo (mysle ze w wiekszosci
    bankow jest).
    net za 4/ m-c

    sebastian

  • 4. Data: 2004-12-04 09:32:09
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > Pytanko czy może ktos polecić w jakim banku otworzyć konto (TANIO i
    > zdostepem do netu) dla Stowarzyszenia. Z góry dzięki za info

    Istotne jest pytanie czy to jest stowarzyszenie rejestrowe (jest wpis w
    sądzie, NIP, Regon), czy też stowarzyszenie zwykłe. W pierwszym przypadku
    chyba prawie każdy bank otworzy konto np. firmowe - jest tylko kwestia
    opłat. Stowarzyszenie, w którm jestem ma konto w Kredyt Banku. Miesięcznie
    konto kosztuje 25 PLN, ale funkcjonlaność Internetowa jest na wysokim
    poziomie (np. przelewy wymagające autoryzacji kilku osób).

  • 5. Data: 2004-12-04 11:42:22
    Od: "Aga & Marcin" <r...@i...pl>

    Użytkownik "rsa127" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Istotne jest pytanie czy to jest stowarzyszenie rejestrowe (jest wpis w
    > sądzie, NIP, Regon),
    TAk posiadamy , NIP regon, a jest to Stowarzyszenie Sportowe rejestrowane w
    Urzędzie Wojewódzkim...no i dlatego m.in. interesowały nas niskie koszty
    utrzymania rachunku..

    --
    Aga i Marcin (a usuń _ z adresu...)