  • 21. Data: 2013-04-03 23:01:09
    Temat: Re: Konto bankowe bez stałych dochodow
    Od: Klebespachtel <f...@o...pl>

    W dniu 2013-04-03 21:19, RobertS pisze:

    > od ręki konto (bez wychodzenia z domu) można założyć w OO/GO, przez
    > pierwsze 2 m-ce gratis, a w tym czasie student chyba da radę znaleźć
    > konto, które mu się bardziej spodoba (albo zostanie przy tym)
    >
    > w GO/OO nie trzeba nigdzie chodzić, numer konta jest od ręki, a papiery
    > do podpisu przyniesie kurier

    Mam konto w OO i szczerze nie polecam. Obsługa klienta tam nie istnieje.
    Wysłałem im polecony za potwierdzeniem odbioru dokładnie miesiąc temu,
    dostałem zwrotkę a oni twierdzą że nic nie dostali. Ich system
    transakcyjny to porażka, pokazuje często archiwalne dane i trzeba prosić
    konsultanta na infolinii o "odświeżenie" ;-). Poza tym wolę iść do
    oddziału i załatwić wszystko od ręki niż czekać 2 tygodnie (lub w OO
    jeszcze dłużej) aż przyjedzie kurier, zawiezie z powrotem dokumenty,
    ktoś je łaskawie przetworzy (z czym może być problem o czym już
    napisałem wyżej) i dopiero wyśle kartę (min. miesiąc w sumie w OO ;).

  • 22. Data: 2013-04-03 23:14:55
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > ktoś je łaskawie przetworzy (z czym może być problem o czym już
    > napisałem wyżej) i dopiero wyśle kartę (min. miesiąc w sumie w OO ;).

    Jeżeli kontaktujesz się i cokolwiek załatwiasz z dezinfolinią to
    szczerze współczuję. Inaczej temat wygląda jak rozmawiasz z osobą
    (zawsze tą samą), która się kontami zajmuje. Dzisiaj podajesz dane (do
    14.00) i jutro masz papiery od kuriera na biurku lub jak wolisz (w 15
    min.) umowę w pdf na email. Drukujesz, podpisujesz, dołączasz kserokopię
    dowodu osobistego i odsyłasz całość. W max 5 dni roboczych konto jest
    aktywne. A zalogować się możesz od razu!

    W tym poście chodziło o to, aby numer konta mieć ASAP i w tym przypadku
    jest to możliwe. Można konto testować, a jak się nie spodoba to
    klient/student zamyka i otwiera inne...
    Miało być szybko i sprawnie? Można, to żaden problem.

    Mam konto w OO od ponad 2 lat. Korzystam z lokat terminowych, bumerangów
    itp...wynalazków. A system transakcyjny? Typowy dla GO/OO/IB...do wyboru
    zielony (GO) lub fioletowy (OO). Nie mam problemów z nieaktualnym saldem
    chociaż kilka razy był jakiś problem z logowaniem, ale podobne problemy
    występują i w innych bankach.

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 23. Data: 2013-04-04 16:31:02
    Od: Klebespachtel <f...@o...pl>

    W dniu 2013-04-03 23:14, RobertS pisze:

> [...]
    > zielony (GO) lub fioletowy (OO). Nie mam problemów z nieaktualnym saldem
    > chociaż kilka razy był jakiś problem z logowaniem, ale podobne problemy

    Mi dwa razy zniknęły wszystkie lokaty. Nie mogłem się dodzwonić na
    infolinię bo mieli jakąś awarię. Nieciekawe uczucie.

    KIS mi się skończyła w grudniu, dostałem wznowioną w lutym ;). Pod
    koniec tamtego roku dostałem jakieś zaległe wyciągi z 2011 roku. Tak nie
    powinno być w banku.

    Ogólnie w ciągu ostatnich kilku lat wiele tu się przewijało wątków z
    niepochlebnymi opiniami na temat klonów więc jestem zdziwiony czytając
    Ciebie jako zadowolonego klienta ;).

  • 24. Data: 2013-04-04 21:14:32
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Mi dwa razy zniknęły wszystkie lokaty. Nie mogłem się dodzwonić na
    > infolinię bo mieli jakąś awarię. Nieciekawe uczucie.

    a ja się kiedyś jednej nie mogłem doliczyć, po kilku godzinach sytuacja
    wróciła do normy, na infolinię nawet nie próbowałem dzwonić

    > KIS mi się skończyła w grudniu, dostałem wznowioną w lutym ;). Pod
    > koniec tamtego roku dostałem jakieś zaległe wyciągi z 2011 roku. Tak nie
    > powinno być w banku.
    jak chciałem zamknąć KIS to trwało to jakieś 4 m-ce ;-/
    dlatego w tym banku TYLKO depozyty

    > Ogólnie w ciągu ostatnich kilku lat wiele tu się przewijało wątków z
    > niepochlebnymi opiniami na temat klonów więc jestem zdziwiony czytając
    > Ciebie jako zadowolonego klienta ;).

    o innych bankach również były i dobre i złe opinie, nie jestem fanem
    GO/OO ale czasem korzystam z lokat terminowych a obecnie z bumeranga

    do żadnych zaawansowanych rozliczeń tych konto nie wykorzystuję, czy
    jestem zadowolony...normalnie jest, w innych bankach też czasem coś nie
    działa i nie ma tragedii

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 25. Data: 2013-04-05 10:46:28
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    > od ręki konto (bez wychodzenia z domu) można założyć w OO/GO, przez
    > pierwsze 2 m-ce gratis, a w tym czasie student chyba da radę znaleźć
    > konto, które mu się bardziej spodoba (albo zostanie przy tym)

    ciekawostka, to istnieja platne konta internetowe? za co wlasciwie placi sie w OO/GO,
    bo chyba nie za brak placowek?

    atrakcje typu "dwa miesiace gratis" nie przekonaja juz chyba nawet studenta, ktoremu
    tata szuka konta...

    > w GO/OO nie trzeba nigdzie chodzić, numer konta jest od ręki, a papiery
    > do podpisu przyniesie kurier

    w przypadku produktu, ktory polecasz jest to standard, a nie wyjatkowa oferta GO/OO

    mozna zareklamowac cos, co nam sie podoba, ale po co sie tak podkladac?

  • 26. Data: 2013-04-05 10:51:08
    Od: Glaukon <r...@g...com>

> [...]

    > do żadnych zaawansowanych rozliczeń tych konto nie wykorzystuję, czy
    > jestem zadowolony...normalnie jest, w innych bankach też czasem coś nie

    ale jestes zadowolonym klientem czy jesteś ich sprzedawca? pytam merytorycznie w celu
    uzyskania odpowiedzi :)

  • 27. Data: 2013-04-05 11:55:22
    Od: Akarm <A...@w...pl>

    W dniu 2013-04-05 10:46, Glaukon pisze:
    > w przypadku produktu, ktory polecasz jest to standard, a nie wyjatkowa oferta GO/OO
    Przecież RobertS nie pisał o żadnym produkcie.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl

  • 28. Data: 2013-04-05 12:49:13
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    GO/OO

    > Przeciez RobertS nie pisal o zadnym produkcie.

    Moze dla odmiany raz napisalbys cos na temat? Idz sobie na jakas grupe jezykowa i tam
    omawiaj cudze problemy z komunikacja.

  • 29. Data: 2013-04-17 06:45:26
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-04-03 20:01, witek napisał(a):

    > Uczyc to jeszcze czegoś uczą.
    >
    > Ale samodzielnosci na pewno nie.

    Jaka mała wyobraźnia... Syn jest studentem. Więc się uczy, właśnie
    pobiera lekcję dotyczącą banków. Zapewne studiuje sztuki przepiękne.
    A w tej rodzinie, jak w komunie, w której obowiązuje "międzynarodowy
    podział pracy" od spraw bankowych jest Tata :) Więc zlecenie dla Taty,
    Tata pod naporem czasu, także odwołał się do swojej komuny - p.b.b,
    a komuna daje lekcje Tacie... ;) No, se wymyśliłem :)

    --
    TrzyLinie

  • 30. Data: 2013-04-17 08:02:56
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "TrzyLinie" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Tata pod naporem czasu, także odwołał się do swojej komuny - p.b.b,
    > a komuna daje lekcje Tacie... ;) No, se wymyśliłem :)

    A Ty równiez odrabiasz zaległe lekcje z p.b.b ?